Głodówka

1. Data: 2005-02-02 17:43:31

Temat: Głodówka
Od: "news" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z tymi glodówkami?? Czy w trakcie takiej 5 dniowej glodówki
nalezy pic tylko samą wode czy tez soki owocowe. Słyszalem ze gdy sie pije
sok z cytryny to o wiele mniej chce sie jesc. jak macie jakies wlasne
doswiadczenia to prosze o opinie

2. Data: 2005-02-03 09:49:09

Temat: Re: Głodówka
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nalezy pic tylko samą wode czy tez soki owocowe. Słyszalem ze gdy sie pije
> sok z cytryny to o wiele mniej chce sie jesc. jak macie jakies wlasne

Sam stosowałem głodówkę 13 dni, więc mogę coś nt. temat powiedzieć.
Głodówka polega na niejedzeniu niczego i piciu wyłącznie czystej wody.
Picie soków powoduje, że absolutnie nie można mówić o głodówce.

Głodówka ma to do siebie, że wyłącza przewód pokarmowy z pracy
a organizm przełącza się na zużywanie własnych zapasów (tłuszczów
i białek). Na głodówce nie chce się jeść pod warunkiem, że się "wyłączy"
przewód pokarmowy. Najprościej można to zrobić kupując w aptece
opakowanie tzw. soli gorzkiej i po rozpuszczeniu całego opakowania
w szklance wody ją wypić.
Po tej operacji łaknienie zanika.

Nie jest problemem ani ryzykiem zastosować taką głodówkę,
w ciągu jej trwania człowiek świetnie się czuje i ma dużo energii.
Problemem jest natomiast - jak wrócić do normalnego stanu.
Znaczne pogorszenie samopoczucia, wyglądu, totalne zaparcie.
I uwaga - podczas powrotu do "normalności" NIE WOLNO
bodajże przez 2 dni tknąć soli (wszystko, co gotowe jest
solone, więc nieprzydatne), w przeciwnym razie spuchnie się
strasznie, zanim nerki nie powrócą do noormalnego funkcjonowania.

Pozdrawiam,
jangr

3. Data: 2005-02-03 21:15:17

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> solone, więc nieprzydatne), w przeciwnym razie spuchnie się
> strasznie, zanim nerki nie powrócą do noormalnego funkcjonowania.

A czy w czasie głodówki szczególnie na początku nie będą występować jakieś
mdłości? skurcze żołądka? zawroty głowy? A jeżeli tak to jak sobie z tym
radzić?

Z góry dziekuję za odpowiedź,

pozdrawiam - Alicja

4. Data: 2005-02-03 21:21:44

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakieś
> mdłości? skurcze żołądka? zawroty głowy? A jeżeli tak to jak sobie z tym

Zawroty głowy - nie. Skurcze żołądka mogą występować, kiedy przy Tobie
będzie
ktoś coś jadł albo doleci zapach np gotowania czy smażenia. Trzeba unikać
takich
sytuacji. Ale nie jest tak źle. A w czasie stosowania głodówki można
wszystko
robić. Ja podczas jej stosowania jeździłem na rowerze, chodziłem do sauny
i miałem b. dużo energii. Więcej, niż inni.
Schody dopiero zaczynają się "po".
Pozdr.
jangr

5. Data: 2005-02-03 21:36:02

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robić. Ja podczas jej stosowania jeździłem na rowerze, chodziłem do sauny
> i miałem b. dużo energii. Więcej, niż inni.

A mógłbyś coś więcej napisać o tych "schodach"? i jak sobie z tym radziles?
Slyszalam taka informacje, ze przydatne sa lewatywy, ale szczerze mówiąc nie
wyobrazam sobie robienia ich i tu tez moje pytania czy ona sa takie
niezdedne?

6. Data: 2005-02-03 21:36:14

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> wyobrazam sobie robienia ich i tu tez moje pytania czy ona sa takie

Alicjo, zobacz post wyżej.
A masz skype i mikrofon? Bo nie chce mi się tyle pisać.
jangr

7. Data: 2005-02-03 21:52:28

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alicjo, zobacz post wyżej.
> A masz skype i mikrofon? Bo nie chce mi się tyle pisać.

:-(( nie mam mikrofonu

ok ok juz Cie nie mecze :) kupie jutra ta sol gorzka i zobaczymy co z tego
wyjdzie :)

Dziekuje Ci za informacje,

pozdrawiam serdecznie i zycze milej nocy,

Alicja

8. Data: 2005-02-03 21:57:30

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjdzie :)
>
> Dziekuje Ci za informacje,
>
> pozdrawiam serdecznie i zycze milej nocy,

Pa. Napisz jak Ci idzie, OK?

9. Data: 2005-02-03 22:11:53

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Pa. Napisz jak Ci idzie, OK?

Super jangr poinstruowałeś jak zostać anorektyczką lub boulimiczką ;(

Slawek

10. Data: 2005-02-04 07:15:06

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super jangr poinstruowałeś jak zostać anorektyczką lub boulimiczką ;(
> Slawek

Może masz rację, ale:
1. Te info pochodzą z książki która stoi na półce w księgarni, nie jest
wiedzą zakazaną.
2. Głodówkę można stosować z różnych powodów, znam przypadek usiłowania
obrony przed nowotworem.
3. Nie znam się na anoreksji, ale wydaje mi się, że w nią można wpaść na
1000 sposobów, jeśli się pragnie.
4. Głodówka jest tylko narzędziem, a jak się go wykorzysta zależy od
zainteresowanego. Znałem dziewczynę, która zabiła się tabletkami nasennymi.
Czy wobec tego należy zlikwidować takie tabletki?
Z pozdrowieniami
jangr

recenzja ksiązki o diecie
Healthy Living