Pytanie do kobiet

1. Data: 2003-01-04 00:23:42

Temat: Pytanie do kobiet
Od: "optivus" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkałem ostatnio dziewczynę z którą się kilka razy spotkałem ale powtarza
się pewien schemat a mianowicie jest to dziewczyna silna psychicznie i mam
wątpliwości czy jestem w stanie ją zdobyć . Dlaczego? Może dlatego że zawsze
kiedy zdobywałem dziewczynę miałem nad nią "przewagę ". Co to znaczy? Można
by stwierdzić że ta dziewczyna miała we mnie oparcie a ja byłem oparciem dla
niej.W tym wypadku tak nie jest.Ona widzi we mnie Adasia a nie Adama.
Moje pytanie jest takie czy można zdobyć dziewczynę która ma przewagę nad
facetem a nie odwrotnie. Jak wyglądało to w waszych związkach i jak
odbierałyście facetów nad którymi miałyście przewagę . Jak widzicie taką
sytuację ?

1. Data: 2003-01-04 19:01:18

Temat: Re: Pytanie do kobiet
Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do optivus, który(a) dnia Sat, 4 Jan 2003 01:23:42 +0100 popełnił(a):
> [...]
> facetem a nie odwrotnie. Jak wyglądało to w waszych związkach i jak
> odbierałyście facetów nad którymi miałyście przewagę . Jak widzicie taką

W sumie zadna ze mnie kobieta, khe khe, ale jezeli to ona Tobie pomaga
przenosic telewizor, a nie Ty jej, to to juz moze byc problem.

A ,,silna psychicznie'' to bym sie tym nie przejmowal. W zyciu nie liczy sie
tylko intelekt. Wazny jest jeszcze fryz i muskuly.

Jezeli podchodzisz do ,,zwiazku'' czy ,,podrywania'' na zasadzie ,,ktos jest
lepszy ktos jest gorszy'', to zal mi Ciebie. Jezeli tak myslisz, skoncz z tym,
to do niczego nie prowadzi.

--
mp

1. Data: 2003-01-06 07:49:45

Od: t...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakoś kobiety sie nie pala do odpowiedzi, wiec mam nadzieje, ze troche zadowoli
Cie odpowiedz takze i ode mnie.
Wszystko jest OK, jezeli ona chce widziec w Tobie Adasia. Wtedy powinnienes byc
jak najbardziej soba i tylko rozkoszowac sie byciem z ta kobieta. Chyba ze, ona
jest swiadoma tego iz jestes Adasiem i jej intencja jest abys byl jedynie jej
kolega/przyjacielem a nie facetem.Wtedy moze byc kiepsko.

Generalnie jednak kobieta chce widziec Adama. Bardzo czesto cos przyciaga uwage
kobiety na wstepie i powoduje, ze ona sie interesuje danym facetem. ALe przy
blizszym poznaniu czar niekiedy pryska.Wybadaj jakiego faceta ona chce miec.
Jezeli Adasia, badz soba. Jezeli Adama, tez badz soba z ta roznica, ze
powinienes tak ustawic zwiazek iz to Ty w nim decydujesz i dominujesz. Ona
jedynie podaza za Toba. Powinno byc OK :)

Pozdrawiam
Tuvox

Praca dla .......
Terapia grupowa