Pytanie o Snehurkę II

1. Data: 2004-07-28 12:33:25

Temat: Re: Pytanie o Snehurkę II
Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serwetke robiona ze snechurki krochamlilam maczka ziemniaczana. Niestety,
> serwetki nie sa sztywne, tylko dosc wiotkie. Probowalam roznymi proporcjami
> i niestety nie bylam zadowolona z efektu.
> Pozdrawiam - Ilona

A zagotowałaś mąkę z wodą aż się zrobi "kisiel"? Ja tego na początku nie
wiedziałam i moja serwetka była wiotka. Ale teraz wszystkie po ukrochmaleniu i
naciągnięciu szpilkami na ręczniku są sztywne i trzymają fason.

pozdrawiam
Anai (Poznań)

1. Data: 2004-07-28 13:28:39

Od: "Agnes" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słowo daję - w pasmanterii jestem regularnie co tydzień (wpadłam w ciąg i
dłubię jak szalona), ale plastikowych szydełek jeszcze nie widziałam. Możesz
napisac jaka firma je robi?

1. Data: 2004-07-28 13:45:00

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
>Kurcze...:-) może źle się wyraziłam...nie wiem jaka firma je produkuje (w
domu musiałabym sprawdzić) ale są one koloru szarego i ŁAMIĄ SIE!!!! A ja nie
jestem herod baba:-)
Ola

1. Data: 2004-07-28 15:22:27

Od: "Agnes" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale heca! Moje szydełko prawie zajeżdżam na śmierć, ale sie trzyma doskonale.
Tylko główki straciły złoty kolor, bo sie wytarły...

1. Data: 2004-07-28 18:57:15

Od: "IlonaW" <i...@U...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie !!!
Zawsze gotuje "kisiel" !!
Wszystkie moje serwetki i firanki sa sztywne jak blacha !!! Tylko robotki
ze Snechurki sa jak flaki !

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-28 20:23:19

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie moje serwetki  i firanki sa sztywne jak blacha !!! Tylko robotki
> ze Snechurki sa jak flaki !
>
> --
> Pozdrawiam - Ilona

No to już nie wiem co może być tego przyczyną :0(

pozdrowienia
Ania (Poznań)

[Kraków] konsultantka szydełkowa potrzebna mi bardzo.....
DRUTY poszukuje wzorow na meskie swetry
Ace trafił w jeans...
szukam...
[szydełko] boooskie ciuszki!!!