Pytanie o bóle trzustki lub kamienie w przewodz pokarm

1. Data: 2008-07-21 15:50:01

Temat: Pytanie o bóle trzustki lub kamienie w przewodz pokarm
Od: <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry
Mam nastepujace objawy wysoką goraczkę b silne w okolicach jamy brzusznej
kompletny brak łaknienia i wymiotowanie żółcią.
Lekarz podejrzewa że to coś z trzustką albo kamienie w przewodzie pokarmowym
Czy może ktoś z Państwa miał podobmne problemy zdrowotne i to przechodził i
gdzie by polecił dobrych specjalistów w Trójmieście?
B dziękuje za konkretne odpowiedzi
Ciepło pozdrawiam

2. Data: 2008-07-21 16:45:17

Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Dzień Dobry
> Mam nastepujace objawy wysoką goraczkę b silne w okolicach jamy brzusznej
> kompletny brak łaknienia i wymiotowanie żółcią

Z takimi objawami powinieneś wylądowac na Izbie Przyjęć, z podejrzeniem
ostrego zapalenia trzustki. I tam właśnie (Izba Przyjęć) radzę się szybko
wybrać.

Dominik

3. Data: 2008-07-21 18:02:10

Od: "Paweł Pitowski" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik <domikw@kosz_gmail._com> napisał(a):

> [...]
>
> Z takimi objawami powinieneś wylądowac na Izbie Przyjęć, z podejrzeniem
> ostrego zapalenia trzustki. I tam właśnie (Izba Przyjęć) radzę się szybko

Wielkie dzięki za odpowiedź

Ale mam pytanie czy te zapalenie trzustki czy grozi mi jakas operacja czy
jest to leczone lekami?

4. Data: 2008-07-21 19:43:09

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może tam właśnie jest i z telefonu wysyła tę wiadomość?

> Ale mam pytanie czy te zapalenie trzustki czy grozi mi jakas operacja czy
> jest to leczone lekami?

Teoretycznie zdaje się bez tszustki można żyć:
produkuje enzymy dostępne zdaje się w pigułce ,
insulinę - to zwykle każdy wie co to znaczy,
i pewnie ma jeszcze inne nie poznane zadania .
Ale dlaczego masz od razu takie ciemne myśli?

A pszyczyn może być dużo,
ale medyk widząc cię i badając wie więcej niż napisałaś.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

5. Data: 2008-07-21 20:37:19

Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Pitowski" <z...@g...pl> napisał

> Ale mam pytanie czy te zapalenie trzustki czy grozi mi jakas operacja czy
> jest to leczone lekami?

To zależy od stanu pacjenta i rodzaju zapalenia trzustki. Z reguły wystarcza
leczenia zachowawcze, aczkolwiek czasem niezbędne jest leczenie operacyjne.
Na razie to jednak nei wiadomo czy twoja przypadłośc to właśnie to. Jeśli
jednak masz wysoką gorączkę, silne, "opasujące" bóle brzucha i uporczywe
wymioty to powinieneś udac się na Izbę Przyjęć. W kazdym razie ja to właśnie
bym zrobił.

Dominik

jazda z uszkodzonym kregoslupem na rowerze
narosl na jadrze
odsloniete szyjki zebow
Olej rzepakowy: dobry czy zły?
Jak rozumieć dawkowanie?