Wymaz z "wrzoda" ?

1. Data: 2008-07-21 17:25:05

Temat: Wymaz z "wrzoda" ?
Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co jakis czas na pleach poajwia sie taki ropniak - podskorne cos co rosnie
(no tak mask 1 cm cale zaczerwienienie i do 5 mm ropne), a na koniec peka i
wycieka z tego troche ropy/wody. Nie mam pojecia od czego to. Czy zwykle
zaczopowanie gruczolu czy moze co innego. Czy moge z tym np isc na wymaz i
sprawdzic czy jakies bakterie w tym siedza (a jezeli tak to co mam dokladnie
zbadac) ? Czy tak raczej sie nei robi tylko inna metoda ?

Fantom

2. Data: 2008-07-21 19:11:10

Temat: Re: Wymaz z "wrzoda" ?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fantom wrote:

> [...]
> sprawdzic czy jakies bakterie w tym siedza (a jezeli tak to co mam
> dokladnie zbadac) ? Czy tak raczej sie nei robi tylko inna metoda ?

chłopie, nie przesadzasz? Ze zwykłym "syfem" do lekarza? Do kosmetyczki idź
żeby to wycisnęła, jeśli już musisz... niektórzy mają całe plecy w takich
usrojstwach, efekt niezdrowej diety albo np zażywania hormonów na siłowni.
Tak czy tak nie zastanawiaj się, co to za bakteria, tylko myśl czemu
organizm sobie z nią nie radzi.

3. Data: 2008-07-21 19:33:07

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chłopie, nie przesadzasz? Ze zwykłym "syfem" do lekarza? Do kosmetyczki
> idź
> żeby to wycisnęła,..

Ja bym kosmetyczkę omijała.
Jak często się myjesz? W ciepłej wodzie?
Nie masz alergi (pora ku temu jest właśnie)?
A żeby zrobić badanie to i tak musisz mieć skierowanie od medyka.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

4. Data: 2008-07-21 20:37:25

Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym kosmetyczkę omijała.

No to tak jak mowisz jest bez sensu - ja szukam przyczyny a nie chce leczyc
skutek.

> Jak często się myjesz? W ciepłej wodzie?

co dwa dni srednio kapiel

> Nie masz alergi (pora ku temu jest właśnie)?

Jezeli mam to o niej nie wiem.

> A żeby zrobić badanie to i tak musisz mieć skierowanie od medyka.

Nie chce mi sie nawet - poszedlbym od razu za kase do jakiegos laboratorium
pobrac.
Ale czy takie badanie moze cos wykazac ?

Fantom

5. Data: 2008-07-22 11:03:50

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fantom wrote:

> Nie chce mi sie nawet - poszedlbym od razu za kase do jakiegos
> laboratorium pobrac.
> Ale czy takie badanie moze cos wykazac ?

wykaże że masz bakterię, którą ma na powierzchni skóry każdy człowiek.
Sorki, ale nie załapałeś jakiegoś "mutanta", po prostu masz rozwaloną
odporność albo zakłócone czynności skóry. Gdyby to był "super mutant" nie
następowało by samoistne wyleczenie tego owrzodzenia.

6. Data: 2008-07-23 18:45:08

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo ma jakiś pszewlekły stan zapalny w organizmie, tak się objawiający,
a myje się zdaje się za często:
mądży ludzie żyją w brudzie,
ludzie genijalni unikają umywalni,
a kto się nie myje ten długo żyje.
Bez pszesady w żadną stronę.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo
reforma.ortografi.w.interia.pl

Pytanie o bóle trzustki lub kamienie w przewodz pokarm
jazda z uszkodzonym kregoslupem na rowerze
narosl na jadrze
odsloniete szyjki zebow
Olej rzepakowy: dobry czy zły?