Pytanie o frytkownice

121. Data: 2014-02-15 12:38:38

Temat: Re: Pytanie o frytkownice
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś Chińczycy od wieków jedli ten ryż i ryż - i paczpani, jaki efekt.
> Niby ograniczają dzietność, a i tak niedługo zdominują gatunek ludzki.
> Więc
> pani palnęłaś bzdeta 33333-P

To jedź do Chin. Dieta Chińczyka wcale nie jest zdrowa. Są niscy, co nie
wynika z żułtej rasy, Japończycy są wysocy. Ponad 80% żułtyh ma jakiegoś
wirusa związanego zdaje się z wątrobą, moża i mało groźny, ale ja wolę nie
mieć. Piją mało mleka, KAŻDA dieta jednostajna jest zła, i ryżowa, i
pszeniczna, i sojowa. ALe bułeczkę lubię, gołąbi na ryżu też, i soję jako
dodatek do pieczywa, albo jako odmianę zieleniny na stole też.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b

122. Data: 2014-02-15 14:37:51

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisala :

< .... Japończycy są wysocy. ...

Mylisz sie . Japonczycy sa niscy, a tradycje kulinarne maja takie, ze mozemy sobie
tylko pomarzyc.
Europejczyka i Amerykanina mozna wylowic z tlumu w Japonii po wzroscie wlasnie .
Zawsze wystajemy o glowe wyzej.
Zjezdzilam Japonie i pisze na podstawie wlasnego doswiadczenia a nie gdybania
Stokrotki.

Jola L-L

123. Data: 2014-02-15 15:14:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Feb 2014 12:38:38 +0100, Stokrotka napisał(a):

> To jedź do Chin. Dieta Chińczyka wcale nie jest zdrowa.

Nie muszę, mam tam rodzinę polsko-chińską, więc akurat świetnie orientuję
się, co tam jedzą. jedzą bardzo zdrowo, o ile oczywiście nie jedzą fast.

> Są niscy, co nie
> wynika z żułtej rasy,

Wynika.

> Japończycy są wysocy.

Zależy.

> Ponad 80% żułtyh ma jakiegoś
> wirusa związanego zdaje się z wątrobą,

No ale to nie od jedzenia.

> moża i mało groźny, ale ja wolę nie
> mieć. Piją mało mleka,

I dobrze robią - mleko dla dorosłego człowieka jest BARDZO niezdrowe.
Dorosły powonien jeść przetwory mleczne - sery oraz mleko zsiadłe.
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

124. Data: 2014-02-15 15:14:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Feb 2014 05:37:51 -0800 (PST), j...@g...com napisał(a):

> [...]
Zawsze wystajemy o glowe wyzej.
> Zjezdzilam Japonie i pisze na podstawie wlasnego doswiadczenia a nie gdybania

Mogę powiedzieć to samo, tyle że bez jeżdzenia tam - wystaczy ze wyslałam
tam swoje "oczy" w postaci rodzinki :-)

125. Data: 2014-02-15 18:48:06

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie jesteście zafascynowani wshodem, prawie jak karatecy, zaraziliście
się pszez TV od Trynkiewicza?
Była moda zahodnia jak za Gierka, teraz idzie moda ze wshodu jak lata 80?

126. Data: 2014-02-15 19:03:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Feb 2014 18:48:06 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Strasznie jesteście zafascynowani wshodem, prawie jak karatecy, zaraziliście
> się pszez TV od Trynkiewicza?

Rzeco?

127. Data: 2014-02-15 23:11:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-15 01:11, Ikselka pisze:

> Mam na myśli mięso

... z antybiotykami i hormonami

i warzywa.

... z azotynami z nawozów i chemią z oprysków :)

> Te fito, eko i cudo - kosztują nie mniej niż
> one, a tylko mamią.

Hehe, dzisiaj widziałam ekotłuszcz kokosowy :D

128. Data: 2014-02-15 23:18:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-15 23:11, Aicha pisze:

> ... z antybiotykami i hormonami
>
> i warzywa.
>
> ... z azotynami z nawozów i chemią z oprysków :)

Oj, o roundupie zapomniałam...

129. Data: 2014-02-15 23:52:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Feb 2014 23:18:40 +0100, Aicha napisał(a):

> Oj, o roundupie zapomniałam...

Te wszystkie substancje JEMY już od dziesiątków lat, wiadomo, czego się
spodziewać ewentualnie - za to Twoje eko-GMO to nieprzewidywalna w skutkach
nowość.

130. Data: 2014-02-16 14:22:53

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeco?

Trynkiewicz uczył wcześniej te dzieci karate.

> Rzeco?
A co tu można nie rozumieć?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b

Antybiotyki w mięsie - cisi zabójcy.
Tastes like chicken... - czym doprawić rzeczy "na parze"? :(
Ryz idealny Joli L-L
Czy mrozić ganache?
Do piweczka :-)