Pytanie o frytkownice

1. Data: 2014-02-09 10:37:03

Temat: Pytanie o frytkownice
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.Czy frytkownica zapewnia, że podczas smażenia w pomieszczeniu nie
śmierdzi, tak jak pszy smażeniu tradycyjnym?
2. Czy we frytkownicy można smażyć inne potrawy jak shabowego, zwykłą rybę
itp?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a

2. Data: 2014-02-09 10:57:54

Temat: Re: Pytanie o frytkownice
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-09 10:37, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> 1.Czy frytkownica zapewnia, że podczas smażenia w pomieszczeniu nie
> śmierdzi, tak jak pszy smażeniu tradycyjnym?

Nie.

> 2. Czy we frytkownicy można smażyć inne potrawy jak shabowego, zwykłą
> rybę itp?

Tak.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

3. Data: 2014-02-09 12:31:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Feb 2014 10:37:03 +0100, Stokrotka napisał(a):

> 1.Czy frytkownica zapewnia, że podczas smażenia w pomieszczeniu nie
> śmierdzi, tak jak pszy smażeniu tradycyjnym?

Nie zapewnia braku smrodu smażeniny, ALE ma filtr, który pochłania
czasteczki tłuszczu i nie ma wtedy tłuszczowego smogu osiadajacego ma
meblach itp.

> 2. Czy we frytkownicy można smażyć inne potrawy jak shabowego, zwykłą rybę
> itp?

Ale tylko jeden raz, potem olej trzeba wylać, bo jest zbyt zanieczyszczony.
Niektórzy stosują olej kilkakrotnie - tylko do smażenia frytek.
Ja nie mam frytkownicy, tj. miałam ale wyrzuciłam, bo po pierwsze za dużo
oleju tam trzeba, po drugie i tak olej z gł,ębokiego smażenia po
jednokrotnym użyciu zawsze wyrzucam - tj zlewam do butelki i daję do
śmieci.
--
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!

4. Data: 2014-02-09 13:06:07

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 9 Feb 2014 10:37:03 +0100, Stokrotka napisał(a):
> jednokrotnym użyciu zawsze wyrzucam - tj zlewam do butelki i daję do
> śmieci.
> --
I popełniasz przestępstwo ekologiczne! Zużyty olej należy oddać do
utylizacji.

pozdr
Stefan

5. Data: 2014-02-09 15:37:10

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.

Dzięki, tylko w takim razie nie rozumiem po co ten spszęt ktoś wymyślił.

6. Data: 2014-02-09 15:41:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Feb 2014 13:06:07 +0100, Stefan napisał(a):

> I popełniasz przestępstwo ekologiczne! Zużyty olej należy oddać do
> utylizacji.

Oczywiście! - rzuć konkretnym adresem, dokąd Ty zanosisz. Przyda się ta
informacja, bo co prawda ja trudzę się zlewaniem do butelki, ale jak znam
życie, to 89 procent tutejszego koleżeństwa zużyty olej po prostu wylewa do
zlewu, a 10 procent pali w piecu lub w ognisku. To co, dawaj info :->

7. Data: 2014-02-09 15:42:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Feb 2014 15:37:10 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Dzięki, tylko w takim razie nie rozumiem po co ten spszęt ktoś wymyślił.

Też nie rozumiem. Tzn nie rozumiem z punktu widzenia konsumenta. Bo już z
punktu widzenia producenta i sprzedawcy - rozumiem bardzo dobrze :-)))

8. Data: 2014-02-09 15:48:45

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2014 15:41, Ikselka pisze:

> [...]
> życie, to 89 procent tutejszego koleżeństwa zużyty olej po prostu wylewa do
> zlewu, a 10 procent pali w piecu lub w ognisku. To co, dawaj info :->

A u mnie z wielką ochotą zjadają go psy :)

9. Data: 2014-02-09 15:54:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Feb 2014 15:48:45 +0100, GalAnonim napisał(a):

> A u mnie z wielką ochotą zjadają go psy :)

Olej ze smażeniaaaa?????????????? Siebie nie chcesz truć, więc dlaczego
trujesz swoje zwierzęta?
:-O

10. Data: 2014-02-09 15:57:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Feb 2014 15:54:33 +0100, Ikselka napisał(a):

> Olej ze smażeniaaaa?????????????? Siebie nie chcesz truć, więc dlaczego
> trujesz swoje zwierzęta?
> :-O

...Pomijam już to, ze moje psy po oleju (świeżym - innego im nie próbowałam
nawet dawać) maja sraczkę.

--
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!
No , a już szczytem wszystkiego jest być z tego dumnym! " - Anonim

Antybiotyki w mięsie - cisi zabójcy.
Tastes like chicken... - czym doprawić rzeczy "na parze"? :(
Ryz idealny Joli L-L
Czy mrozić ganache?
Do piweczka :-)