Pytanie o kafelki i silikon

1. Data: 2008-10-15 04:49:44

Temat: Pytanie o kafelki i silikon
Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na balkonie położoną wykładzinę PCV. Przyklejałem ją
silikonem. Po latach robiłem poprawki i podklejałem jakimś
klejem do pcv. Ale teraz to i tak już poodłaziło i mam zamiar
położyć płytki ceramiczne. I tu moja wątpliwośc, czy na tak
zapaćkanej podłodze uda się kafle położyć na kleju do kafli? Czy
to w ogóle będzie chciało trzymać? To co się ze starych
silikonów i klei da zadrzeć to zedrę, ale na pewno pozostanie
jakaś powłoczka na betonie. Nie przejmować się, bo złapie, czy
jest jakiś sposób jak się tego dziadostwa pozbyć?

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)