Pytanie papryczane :)

1. Data: 2005-09-05 12:23:48

Temat: Pytanie papryczane :)
Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam papryczki pepperoni i mam zamiar ją zamarynować, mam jednak
pewne wątpliwości:
1. Czy marynuje się całe papryczki (z pestkami)??
2. Czy zalewa ma być taka do zwykłej papryki, czy może jakaś inna?
3. Jak długo pasteryzować?

Będę niezmiernie wdzięczna za odpowiedzi :))
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

2. Data: 2005-09-05 14:34:02

Temat: Re: Pytanie papryczane :)
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

mozna zamarynowac w całosci z pestkami, badz obrac ja z pestek ( ubierz
rekawiczki,bo ja ostanio miałam poparzone opuszki palców)ja obrałam
papryczki.

ja robie taka zalewę: na słoik 0,3l
- 1 łyżeczka soli
- 1 łyzeczka cukru
- 2 łyzki octu 10%
- kilka ziaren gorczycy
- 3 ziarenka ziela angielskiego
- 1/2 liścia laurowego
- 1ząbek czosnku

ta samą zalewe używam do marynowania innych jarzynek-robie sałatke z:
marchewki, kalafiorek, papryka słodka, chili, cebulka, fasolka szparagowa,
ogórek zielony .
Wsypuje podane skąłdniki, zalewam wrzątkiem,zakrecam i pasteryzuje ok
7minut.
J.

3. Data: 2005-09-05 14:46:08

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joa" <j...@w...bezspamupl> napisał w wiadomości
> [...]
> szparagowa,
> ogórek zielony .
> Wsypuje podane skąłdniki, zalewam wrzątkiem,zakrecam i pasteryzuje ok

Dzięki wielkie, teraz musze tylko przemnożyć to przez liczbę słoików.
Pytałam czy całą czy nie, bo zauważyłam ze dopóki nie wytnie się z tej
papryki pestek dopóty jest ona ostra - jak się wytnie robi się bez
smaku :(

Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*
*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*

Prózniowe pakowanie żywnosci
Pomidory się suszą :)
żeberka - przepis
piersi kurczaka plu suszone pomidory