Pytanko

1. Data: 2002-08-13 11:40:20

Temat: Pytanko
Od: "Monika Haluch" <m...@l...krowka.mu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam nadzieje ze ktos tutaj bedzie mi mogl odpowiedziec.
Sprawa jest nastepujaca:
Znajoma ma mieszkanie spoldzielcze. Wklad mieszkaniowy w roku 1986 wynosil
32.200 zl (stare). To byl pelny wklad na mieszkanie typu M-2. Jaka wysokosc
( mniej wiecej ) powinna byc obecnie wkladu po waloryzacji. Sprawa jest dosc
pilna. Czy spoldzielnie maja prawo obliczac taki wklad na podstawie wlasnych
przepisow, czy obowiazuje jeden przepis. Znajoma chce zamienic mieszkanie. W
spoldzielni obliczono jej, ze w tym momencie jej wklad wynosi 3,20 zł (czy
to mozliwe) a osoba z ktora chce dokonac zamiany posiada mieszkanie M-3 i
wklad 58.000 pln. Jak powinna wygladac taka zamiana w kwestii wkladow mies
zkaniowych?
Prosze o kontakt na priv: m...@m...krakow.pl
Pozdrawiam Monika