Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.

1. Data: 2003-12-22 18:43:16

Temat: Re: Re:[OT] Mam, mam mam!!!
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:3fe734da@news.vogel.pl...

> staram sie nie myslec jak o problemie, zwlaszcza ze czasami Panie w
sklepie
> sie zachwycaja talia jak u osy :))))) i ponoc jest co pozazdroscic
:)
> tylko ze to jest niepraktycznie ale ostatnio staram sie schudnac z
bioderek
> (zwlaszcza ze swieta temu bardzio sluza :( )

Problemem, to dla mnie jest kupno spodni:-(Wszystkie wiszą w pasie a
są dopasowane w biodrach.No i niestety przy odchudzaniu brzuch robi
się "zapadły" a biodra ledwo ledwo.Oczywiście ma to, też duuuże
plusy:-)

Gosia

1. Data: 2003-12-22 18:59:04

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są dopasowane w biodrach.No i niestety przy odchudzaniu brzuch robi
> się "zapadły" a biodra ledwo ledwo.Oczywiście ma to, też duuuże

no z tymi spodniami to ja sie zgadzam, stad tez u mnie pojawila sie krawcowa
i mam spodnie i spodnice zreszta tez szyte na miare, no ale bywa ze cos sie
dopasuje w sklepie zwlaszcza przy tej modzie.
co do chudniecia to ja zauwazylam ze najlepiej mi spadaja bioderka i wtedy
zaczynam tez wchodzic w normalne ludzikie :) ubiory w sklepie :)
ale za to brzuch chudnie mi na koncu smiesznie :)

1. Data: 2003-12-22 19:47:35

Temat: Re: Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.
Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " Kasia Kulpa" sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :

> a jak to dokladnie wyglada? nigdy nie mialam bielizny od gorseciarki,
> a nad avocado nie raz sie zastanawialam... czym sie rozni w wykonaniu
> od, dajmy na to, Triumpha?

Widac dokladne szwy zyzgakiem, materialy to nieelastyczne koronki,
kurcze, nie umiem tego wytlumaczyc, nie jest to jak szycie "fabryczne'
tylko takie, jakbys sama sobie na maszynie zszyla - od razu widac
roznice

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-12-22 21:31:02

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> wrote in message
> [...]
> kurcze, nie umiem tego wytlumaczyc, nie jest to jak szycie "fabryczne'
> tylko takie, jakbys sama sobie na maszynie zszyla - od razu widac

ciekawe to co piszesz... to lepiej jak jest 'szycie fabryczne', czy takie
jakbym sama sobie na maszynie zszyla??
chyba w tym drugim przypadku wykonanie jest lepsze=dokladniejsze? a moze sie
myle??

Marlene

1. Data: 2003-12-22 22:26:48

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " Marlene" sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :

> [...]
> takie jakbym sama sobie na maszynie zszyla??
> chyba w tym drugim przypadku wykonanie jest lepsze=dokladniejsze? a

no nie wiem, nie spruly mi sie zadne staniki Triumpfa nigdy, i ladniej
wyglada taki fabryczny niz taki samorobny = i te staniki z avocado
strasznie zle trzymaja biust (mimo reklam i opisów ze znakomicie), pruja
sie i sa drozsze niz fabryczne, druty po chamsku wylaza na wierzch z
kazdej strony - sa po prostu niezbyt rewelacyjnie zrobione, a potrafi
taki biustonosz 245 zl kosztowac....

1. Data: 2003-12-22 22:39:43

Temat: Avocado vs Triumph, was: Re: Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.
Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie i sa drozsze niz fabryczne, druty po chamsku wylaza na wierzch z
> kazdej strony - sa po prostu niezbyt rewelacyjnie zrobione, a potrafi

dobrze wiedziec. zdziwilo mnie troche to, co mowisz, bo opinie o tej firmie
slyszalam dobre. dzieki za odpowiedz :)

hmm... to jak oni to w fabryce robia, przeciez szyja tez na maszynie.. moze
maja jakies specjalne, albo jakies cud-technologie?
jak to jest, ze mozna rozroznic taka rzecz uszyta w fabryce od takiej
uszytej przez krawcowa???

Marlene

1. Data: 2003-12-22 22:45:17

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hmm... to jak oni to w fabryce robia, przeciez szyja tez na
> maszynie.. moze maja jakies specjalne, albo jakies cud-technologie?

nie wiem, ale zdecydowanie roznica jest kolosalna

> jak to jest, ze mozna rozroznic taka rzecz uszyta w fabryce od takiej
> uszytej przez krawcowa???

Podeslac Ci jakis stanik z avocado do obejrzenia ? mam kilka
nie-do-uzycia...

1. Data: 2003-12-22 22:53:51

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podeslac Ci jakis stanik z avocado do obejrzenia ? mam kilka
> nie-do-uzycia...

tzn. zdjecie? bardzo chetnie :)
co do wyslania poczta, to chyba nic z tego, bo mieszkam w Londynie, wiec
troche za daleko,
dzieki za odpowiedz, JoAsienko :)

Marlene

1. Data: 2003-12-23 10:14:57

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Dec 2003 22:53:51 -0000, Marlene <0...@w...pl> wrote:
:
: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> wrote in message
: news:bs7s9c$1f2$1@news.onet.pl...
: > > jak to jest, ze mozna rozroznic taka rzecz uszyta w fabryce od takiej
: > > uszytej przez krawcowa???
: >
: > Podeslac Ci jakis stanik z avocado do obejrzenia ? mam kilka
: > nie-do-uzycia...
:
: tzn. zdjecie? bardzo chetnie :)

to ja sie dolaczam do prosby, jesli mozna :) juz od roku "chodze" kolo
avocado i mam juz metlik w glowie. czytalam juz peany pochwalne na temat tej
firmy, glosy krytyczne tez, ale z takimi zarzutami sie nie spotkalam -
wylazace fiszbiny? toz to skandal...

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-23 10:17:36

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Dec 2003 20:47:35 +0100, JoAsienka <wloja@poczta> wrote:
:
[...]

ok, rozumiem. nieelastyczne koronki akurat bardzo mi odpowiadaja, tzn. miski
maja elastyczne nie byc. oczywiscie reszta (tyl, ramiaczka) musi byc
umiarkowanie elastyczna...

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Kuferek na kosmetyki
Pomadka Vipery
komputerowe dobieranie fryzury