Czy też macie problemy z termoobiegiem?

1. Data: 2003-05-13 14:42:44

Temat: Czy też macie problemy z termoobiegiem?
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu walczę z kuchenką i niby jest dobrze ale to tyczy się
raczej pieczenia mięs, z ciastami ciągle mam problem. Może możecie coś
poradzić? Jak pieczecie z termoobiegiem?Skracacie czas?, zmniejszacie temp.?
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-05-13 14:49:13

Temat: Re: Czy też macie problemy z termoobiegiem?
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> raczej pieczenia mięs, z ciastami ciągle mam problem. Może możecie coś
> poradzić? Jak pieczecie z termoobiegiem?Skracacie czas?, zmniejszacie

W przepisach jest podany ten sam czas, ale o ok. 20° C nizsza temp. dla
termoobiegu. Jezeli nie jest w przuepisie podane inaczej, to ciasto pieke na
srodkowej "polce".Wlasciwie w termoobiegu mozesz piec dwie blaszki
rownoczesnie

pozdrawiam Ilona

1. Data: 2003-05-13 16:58:58

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej pieczenia mięs, z ciastami ciągle mam problem. Może możecie coś
> poradzić? Jak pieczecie z termoobiegiem?Skracacie czas?,
Witam!
Mięso na termo obiegu piekę na 200 st. albo i więcej ale ciasta zazwyczaj
między 175-180 st chyba że w przepisie podana jest dużo wyższa ale wtedy tez
daję mniej stopni. Na termo obiegu ciasta pieką się szybciej i nie
potrzebują tak wysokich temperatur. Co do pieczenia na dwóch blachach to
owszem tylko ta dolna zawsze dłużej posiedzieć musi a górną wcześniej
wyjmuję.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-05-14 06:47:45

Od: "MoniKa" <m...@K...pompy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Michalska" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co do pieczenia na dwóch blachach to owszem
> tylko ta dolna zawsze dłużej posiedzieć musi a górną wcześniej
wyjmuję

Można włączyć jeszcze dolną grzałkę! (w moim piekarniku przynajmniej),
to pewnie wyjdzie równo.

:-) M.

Tiramisu
placek z wódką