RE: Jeszcze o piance do cappucino

1. Data: 2000-02-10 10:09:17

Temat: RE: Jeszcze o piance do cappucino
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

a skad mozna dostac taki katalog? bardzo chetnie bym go nabyla!

Anka
--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-10 13:58:51

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skad mozna dostac taki katalog? bardzo chetnie bym go nabyla!
>
> Anka
> --

Ja swoje dostaje z Niemiec. W Polsce chyba nie maja takiego wyboru, bo w
sumie ma chyba z 6 roznych : sztucce, sztucce srebrne, garnki&co, potrzebne
i niepotrzebne drobiazgi.

Przemyslaw Koziarski

RE: Pyszności z dzieciństwa/cieple lody
RE: Jeszcze o piance do cappucino