RE: Pyszności z dzieciństwa/cieple lody

1. Data: 2000-02-10 09:36:15

Temat: RE: Pyszności z dzieciństwa/cieple lody
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

galaretke osobiscie widzialam wczoraj w Warszawie, w sklepie Goplany w
Al. Jerozolimskiech. A i owszem, ma obrzydliwy bialy pasek.

Anka
--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-11 04:54:34

Od: ewa <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sekulska wrote:

> galaretke osobiscie widzialam wczoraj w Warszawie, w sklepie Goplany w
> Al. Jerozolimskiech. A i owszem, ma obrzydliwy bialy pasek.

galaretki rzeczywiscie jeszcze istnieja, choc w duzo bardziej wyrafinowanie
pakowane...
ale czy pamietacie panska skorke?
moja mama nigdy nie chciala mi tego kupic, tlumaczac, ze to robione w brudnych
lapskach
takze dorwalam sie do tego juz wyrastajac z potrzeby czystej slodyczy
...no i powiem wam, ze nigdy przedtem ani potem niczego tak przeobrzydliwie
slodkiego nie jadlam...
ewa

1. Data: 2000-02-11 08:13:25

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisala:

> [...]
> takze dorwalam sie do tego juz wyrastajac z potrzeby czystej slodyczy
> ...no i powiem wam, ze nigdy przedtem ani potem niczego tak przeobrzydliwie

:-)) Mialysmy podobne mamy. Waty na patyku tez nigdy nie dostalam.
Obydwu "smakolykow" sprobowalam dopiero jako prawie dorosla
i rzeczywiscie - swinstwo bylo niemozebne :-( Widocznie mamy czasem
maja racje ;-)

Krycha

1. Data: 2000-02-11 08:28:48

Temat: Re: Pysznoœci z dzieciństwa/cieple lody
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Feb 2000, Krystyna Chiger wrote:

> [...]
> Obydwu "smakolykow" sprobowalam dopiero jako prawie dorosla
> i rzeczywiscie - swinstwo bylo niemozebne :-( Widocznie mamy czasem

Etam. Wata na patyku jest fajna - głównie ze względu na
niesamowite możliwości utytłania się podczas jedzenia :-) Do dzisiaj mi
się zdarza czasem kupować.

Zuzanka

--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 2000-02-11 10:53:05

Temat: Odp: Pyszno?ci z dzieciństwa/cieple lody
Od: "Ela Szczerska" <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze...

> [...]
> Obydwu "smakolykow" sprobowalam dopiero jako prawie dorosla
> i rzeczywiscie - swinstwo bylo niemozebne :-( Widocznie mamy czasem

A takie coś jak lody Pingwin? Były koloru jasnożółtego i były chyba na
wodzie; mleka, czy śmietany nie pamiętam, ale smak to był wspaniały.
Orzeźwiały znakomicie w lecie, a kupowałam je w centrum miasta od faceta z
torbą na szyji.

Ela

1. Data: 2000-02-11 12:30:20

Temat: Re: Pyszno?ci z dzieciństwa/cieple lody
Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela Szczerska napisala:

> [...]
> wodzie; mleka, czy śmietany nie pamiętam, ale smak to był wspaniały.
> Orzeźwiały znakomicie w lecie, a kupowałam je w centrum miasta od faceta z

Tak, pamiętam. Lodów na szczęście zakazy nie obejmowały. Rzeczywiście
były pyszne i zamarznięte na kamień :-)

Krycha

1. Data: 2000-02-11 12:35:43

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak napisala:

> Etam. Wata na patyku jest fajna - głównie ze względu na
> niesamowite możliwości utytłania się podczas jedzenia :-) Do dzisiaj mi
> się zdarza czasem kupować.

:-)) Wole się utytłać lodami "lizanymi" albo pieczoną kurzą nogą. To ostatnie
ma dodatkowe zalety - każde napotkane zwierzątko wącha mnie z lubościa.

Krycha

1. Data: 2000-02-11 12:39:16

Od: Ewa Pawelec <e...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> wrote:
> :-)) Wole się utytłać lodami "lizanymi" albo pieczoną kurzą nogą. To ostatnie
> ma dodatkowe zalety - każde napotkane zwierzątko wącha mnie z lubościa.
Zwłaszcza napotkane u Ciebie w domu :))) Bo chyba nie koń? A ja niestety
lubię czasem takie strasznie słodkie rzeczy - wata na patyku, bezy...

EwaP
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-02-11 13:32:20

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec napisala:

> Zwłaszcza napotkane u Ciebie w domu :))) Bo chyba nie koń? A ja niestety
> lubię czasem takie strasznie słodkie rzeczy - wata na patyku, bezy...

Moje domowe (nawet koniowa) wąchają mnie i tak... One po prostu tak
sprawdzaja, czy mnie nie zamienili gdzieś w świecie. Apetyczne zapachy
przywabiaja dodatkowo różne ślicznoty na ulicy (np malemuta :-)). A prawdziwy
(=domowy) tort bezowy to i ja lubię.

Krycha

1. Data: 2000-02-11 13:34:24

Od: Ewa Pawelec <e...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdzaja, czy mnie nie zamienili gdzieś w świecie. Apetyczne zapachy
> przywabiaja dodatkowo różne ślicznoty na ulicy (np malemuta :-)).
A, malemuta to też bym chętnie przywabiła, chociaż na chwilę :)

> A prawdziwy (=domowy) tort bezowy to i ja lubię.
A ja mówię o samych bezach. Whatever, domowych czy kupnych. No, z pewnym
ograniczeniem - nie to, co można kupić we francuskich Patisseries jako
"meringue", bo tym to kogoś zabić można jakby uderzyć, ale takie trochę
bardziej delikatne :)

EwaP

--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

RE: Jeszcze o piance do cappucino
Zielony Pieprz
V-Day @ EVERYTHING IMPORT 3155
Co dla Matki karmiacej