RE: Pyszności z dzieciństwa/cieple lody

1. Data: 2000-02-11 14:05:25

Temat: Re: Pyszności z dzieciństwa/cieple lody
Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec napisala:

> (...) Apetyczne zapachy
> A, malemuta to też bym chętnie przywabiła, chociaż na chwilę :)

Ten przywabiony nawet łapę mi podał. Prowadzony na smyczy pan
(z dużo gorszym węchem) bardzo przepraszał - podobno pies nie
zaczepia obcych :-)

> A ja mówię o samych bezach. Whatever, domowych czy kupnych. No, z pewnym
> ograniczeniem - nie to, co można kupić we francuskich Patisseries jako
> "meringue", bo tym to kogoś zabić można jakby uderzyć, ale takie trochę
> bardziej delikatne :)

Eeee, to już klasyfikuję jako cukier dla konia ;-) Ze słodyczy "sklepowych"
czasem lubię kukułki (kiedyś jeszcze były raczki), chałwę i takie nowe
tureckie słodycze - niestety przeraźliwie drogie :-( To jest coś jak sezamki

ale z różnych orzechów albo migdałów i wafle ze sprasowanymi rodzynkami,
figami albo morelami w środku. Ja chyba jestem masochistką - idę stąd :-)

Krycha

1. Data: 2000-02-11 14:06:26

Od: Ewa Pawelec <e...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> wrote:
> Ten przywabiony nawet łapę mi podał. Prowadzony na smyczy pan
> (z dużo gorszym węchem) bardzo przepraszał - podobno pies nie
> zaczepia obcych :-)
Nieapetycznych obcych zapewne :)

> Eeee, to już klasyfikuję jako cukier dla konia ;-)
Nawet te delikatniejsze? :)

> [...]
> figami albo morelami w środku. Ja chyba jestem masochistką - idę stąd :-)
Hm. Chyba ktoś mi zrobił smaka. NIgdy tego nie widziałam, a ten typ
słodyczy bardzo lubię...

EwaP

--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-02-11 16:59:58

Temat: Re: Pyszno?ci z dzieciństwa/cieple lody
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

| Ze słodyczy "sklepowych" czasem lubię kukułki

A propos kukułek: Koleżanka mojej mamy zalewa je chyba wódko. Wychodzi
z tego całkiem smaczna nalewka.

Konrad J. Brywczyński
b...@w...pdi.net v 4...@s...plusgsm.pl
www.kjb.w.pl UIN:27412398

1. Data: 2000-02-11 19:14:32

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> Etam. Wata na patyku jest fajna - g3ównie ze względu na
> niesamowite możliwości utyt3ania się podczas jedzenia :-) Do dzisiaj mi
> się zdarza czasem kupować.
>
> Zuzanka

Mnie tez, choc tu w USA jest tylko rozowa wata, i nie jest tak dobra, jak od
pani na Dlugim Targu. Tam tez byla taka pani, co sprzedawala wode sodowa w
szklankach, a potem te szklanke przecierala scierka, i podawala nastepnemu.
Nawet jako dziecko nie moglam tego zniesc, a ludziom nawet do glowy nie
przyszlo, ile to osob pilo w ciagu dnia z tej samej szklanki.
Magdalena

1. Data: 2000-02-12 11:35:01

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec napisala:

> Nawet te delikatniejsze? :)

Chyba nie rozróżniam :-(

> Hm. Chyba ktoś mi zrobił smaka. NIgdy tego nie widziałam, a ten typ
> słodyczy bardzo lubię...

Też nigdy przedtem tego nie widziałam. Oni to sprowadzili specjalnie, żeby mnie
zrujnować ;-) I jeszcze wrednie zrobili promocję - uprzejme panienki
częstowaly za darmo. Inaczej pewnie nawet bym ich nie zauważyła...

Krycha

1. Data: 2000-02-14 11:13:16

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Ela Szczerska <s...@s...com.pl> wrote:
> A takie coś jak lody Pingwin? Były koloru jasnożółtego i były chyba na
> wodzie; mleka, czy śmietany nie pamiętam, ale smak to był wspaniały.
Ja pamiętam! Też się nimi zajadałam, 3 złote sztuka :-) Były też
truskawkowe i wiśniowe :-)

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-02-16 17:30:48

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> galaretke osobiscie widzialam wczoraj w Warszawie, w sklepie Goplany w
> Al. Jerozolimskiech. A i owszem, ma obrzydliwy bialy pasek.

Ten pasek wcale nie jest ochydny

Oburzony

--
Artur Nowacki