Zielony Pieprz

1. Data: 2000-02-10 08:31:11

Temat: Zielony Pieprz
Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wszystkim !

Robil ktos moze marynowany pieprz zielony ?
Kupny jest calkiem dobry, ale chce sprobowac swoich sil :))
Moze zrobie lepszy

Marek S.

----------------+
| Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL |
| OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY |
| Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505 |
| FAX NO. (+48) (056) 542477 |
----------------+

1. Data: 2000-02-11 08:22:47

Temat: Re: Zielony Pieprz
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc - jak widze milleniu bug zostal wytruty ?:))))
Jesli o mnie chodzi, to nie widzialem swiezego pieprzu zielonego

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
<3...@c...uni.torun.pl>...

-----------------+
-----------------+

1. Data: 2000-02-11 08:42:09

Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> Czesc - jak widze milleniu bug zostal wytruty ?:))))

Czesc ! Musialem zmienic maszyne, zeby czytac pl.soc kuchnia.
Wtyrzymalem 5 tygodni, ale to byla meczarnia, czytasz a pisac nie
mozesz, jakbys byl niemowa. A swoja droga pl.soc.kuchnia
uzaleznia.

> Jesli o mnie chodzi, to nie widzialem swiezego pieprzu zielonego
no wlasnie w tym jest problem. Nie wiem czy uda mi sie zrobic,
ale lubie eksperymenty, jak kazdy chemik :))

Marek S.

----------------+

1. Data: 2000-02-11 11:34:35

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:880h53$198$...@f...man.torun.pl...
> Czesc - jak widze milleniu bug zostal wytruty ?:))))
> Jesli o mnie chodzi, to nie widzialem swiezego pieprzu zielonego

Kiedys widzialem, pakowany po kilka galazek.

Przemyslaw Koziarski

V-Day @ EVERYTHING IMPORT 3155
Co dla Matki karmiacej
Jeszcze o piance do cappucino