RE: Lodowka

1. Data: 2001-05-11 13:16:13

Temat: RE: Lodowka
Od: A...@f...onet.pl (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Mastercooka, ale niestety dopiero od grudnia, wiec o niezawodnosci
sie nie moge wypowiadac. Lodowka jest cicha, co bardzo wazne w moim
jednopokojowym pomieszczeniu mieszkalnym, drzwi przelozylismy sami bez
zadnego problemu i jak dla mnie jedynym brakiem jest kostkarka do lodu
:)której niestety nie ma. Lodówka jest pojemna, szybko mrozi (max -33,
sprawdzone!), latwo ja myc.

Anka