ciasto do pizzy

1. Data: 2001-05-11 13:00:52

Temat: ciasto do pizzy
Od: "OlegB" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Poniewaz odkrylem te grupe niedawno, zadam pytanie o ciescie do pizzy, ktore
juz moglo byc milion razy "walkowane" tutaj, za co serdecznie przepraszam.

Mam dwa problemy. Po wyrobieniu ciasto jest niby ladne, ale trudno go
rozwalkowac, bo kurczy sie jak guma. Po upieczeniu robi sie twarde od spodu
i ma konsystencje chleba. Nie jest wcale elastyczne. Dlaczego tak sie
dzieje? Za duzo drozdzy? Bede bardzo wdzieczny za rady.

Oleg

1. Data: 2001-05-11 17:49:59

Temat: Re: ciasto do pizzy
Od: "paca" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi się wydaje że dajesz za dużo maki i dlatego robi się twardsze i mało
rozciągliwe. rozwałkuj kawałek poczekaj chwilkę aż znowu podrośnie /
oczywiście pod przykryciem z czystej nowej szmatki , serwetki/ i dalej
wałkuj
pozdrawiam m. k.
szczecin

1. Data: 2001-05-12 11:19:59

Od: "Agnieszka" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i ma konsystencje chleba. Nie jest wcale elastyczne. Dlaczego tak sie
> dzieje? Za duzo drozdzy? Bede bardzo wdzieczny za rady.

Musisz zrobic normalne ciasto drozdzowe i nie za dlugo go ugniatac tak dlugo
az zrobi sie kluska -mieka kluska. Najlepiej jak posypiesz blaszke bulka
tarta nie za mocno a do ciata dodasz oliwy odrobinke.

Smacznego AGA

jadlem jesiotra
wołowina amerykanska z grilla już od 19zł - dziś o 17tej
Dziwna grochowka
Lodowka
swietny przepis