Prozac

21. Data: 2001-09-16 15:40:26

Temat: Re: Prozac
Od: Franciszek Mazan <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Seronil" w Polsce.

Franek M

22. Data: 2001-09-16 20:38:27

Od: n...@p...onet.pl (mirek) szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik Michal P. <d...@p...knurow.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Ja tylko powtarzam to, co zasłyszałem na wykładzie. Prozac nie jest
żadnym
> "cudownym" lekiem i jest wiele innych, działających znacznie lepiej.

A czy mozesz podac jakies przyklady? Co masz na mysli? Efectin czy Aurorix?
Pozdrawiam
Mirek

--

r e k l a m a
Lista Płac [ http://listaplac.onet.pl ]

23. Data: 2001-09-16 21:02:53

Od: Goblin <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek napisał(a):

> In article <3...@f...onet.pl>, c...@f...onet.pl
> says...

> No fajnie. Opisales jedna waska grupe lekow.
> Mi chodzilo o to ze nie ruzmiesz co znaczy pojecie leki psychotorpowe.
> Lekiem psychotropowym jest zarowno Prozac jak i Seroquel jak i Relanium i
> Nootropil. A kazdy dziala na co innego.
> Psycho-tropowy to zanczy tyle ze ma dzialanie na hmm...psyche. I to
> wszytko.

OK. Sorry ale nie wyrobilem w sobie jeszcze takiej pedancji jesli chodzi o tego
rodzaju podzial leków psychotropowych. Dla mni najistotniejsze sa tymoleptyki,
natomiast anksiolityki, neuroleptyki schodza na drugi plan.

> Zaczynam nie rzoumiec o co pytasz. Dla mnie najpierw odpowiedziales sobie
> na pytanie a potem zadales pytanie. Nie rozumiem.

W takim razie moze zaczne inaczej.
W prawdzie rozni ludzie reaguja roznie na dany specyfik ale zazwyczaj(podkreslam
zazwyczaj) w przypadku braku efektow dawke zwieksza sie co miesiac az do
osiagniecia pozytywnych rezultatow tudziez osiagniecia max dawki.
Pytanie brzmi: dlaczego akurat jeden miesiac a nie np 3 tyg?

Goblin

24. Data: 2001-09-17 05:33:22

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> osiagniecia pozytywnych rezultatow tudziez osiagniecia max dawki.
> Pytanie brzmi: dlaczego akurat jeden miesiac a nie np 3 tyg?

Aha o to szlo. Nie wiem. Nawet nie wiedzialem ze jest jakas zasada taka.
Zreszta z max dawka - tez nie wiedzialem ze to jakas zasada.
To sie wydaje logiczne ale nie wiedzialem ze to sa pisane zasaday.

25. Data: 2001-09-17 13:53:49

Od: "Psychiatria Online" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> żadnym
>
> A czy mozesz podac jakies przyklady? Co masz na mysli? Efectin czy
Aurorix?

Generalizując można założyć, iż nowsze leki p/depresyjne są bezpieczniejsze
(gdyż skuteczność jest porównywalna do "starych" trójcyklików), jednak każdy
lek jest inny i każdy człowiek jest inny. Nigdy nie mamy pewności czy danemu
pacjentowi pomoże jeden lek czy inny.
Każdy z wyżej wymienionych troche różni się profilem działania, objawami
ubocznymi itd.
Po to doktory uczą się do specjalizacji, aby się nauczyć jak najbardziej
trafnego doboru leków.
Fluoksetyna (np. prozac) jest dosyć często stosowana, gdyż jest dosyć
skuteczna, bezpieczna i tania dla pacjenta.

--
---
Pozdrowiania

grupy krwi
błękit edwansa
Re: NEW under ground web site Called Lolitaforlife 9927 [4/4]
Podręczniki na I i II rok medycyny_sprzedam
"mroczki"