W jaki sposob?

11. Data: 2001-07-23 08:09:32

Temat: RE: W jaki sposob?
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krzysztof Marusiński

> Jestem pewny słuszności zajętego stanowiska przez Klienta
> (Klientkę ?
> :-) )

Klientkę. Podpisuję się jako Maya, co z gramatycznego punktu widzenia
wskazuje na jednostkę rodzaju żeńskiego (a moja sygnaturka z
formalnego ;-)) a nazwa konta jest firmowa i nic na to nie poradzę (a
raczej poradziłabym sobie, gdyby mi się chciało ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

12. Data: 2001-07-24 04:58:35

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości
p.com.pl...
> From: Krzysztof Marusiński

> Klientkę. Podpisuję się jako Maya, co z gramatycznego punktu widzenia
> wskazuje na jednostkę rodzaju żeńskiego

Nie jest to takie oczywiste :-).
Z gramatycznego punktu widzenia - nie jest to imię polskie.
Gdybyś podpisywała się "Maja" rozumiałbym, ze chodzi o polskie imię żeńskie.
Gdy sugerujesz pisownią (y), że nie jest to imię polskie mogę rozumieć, ze
może być to także imię męskie jak np.: Maria.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to
"Prawdziwa mądrość nic nie traci

13. Data: 2001-07-24 05:01:53

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
..........ale jak chcesz to wycofuję. :-)))))))

Dzięki :-), winoroslam :-).

--
:-) http://ogrod.to.jest.to
"Prawdziwej mądrości doszukuj się w narodzie chińskim,

14. Data: 2001-07-24 07:09:46

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krzysztof Marusiński

> [...]
> Gdy sugerujesz pisownią (y), że nie jest to imię polskie
> mogę rozumieć, ze
> może być to także imię męskie jak np.: Maria.

Z Twojej wypowiedzi wynika, że pisownia imienia nie ma znaczenia,
jeśli chodzi o precyzowanie płci piszącego. Bo skoro imię Maria,
pisane zdecydowanie zgodnie z polskimi normami, może być zarówno
męskie, jak i żeńskie...

W takim układzie moją płeć można poznać jedynie po sygnaturce ;->

15. Data: 2001-07-24 07:22:34

Od: "Sagsurfer" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> wrote in
message news:NEBBJOMGALBEKOHNOBGKAEDDEAAA.info@rzeczoznawcya
p.com.pl...
> From: Sagsurfer

> Poza tym, czasami warto jest posłuchać/przeczytać co ludzie mają do
> powiedzenia na dany temat,

Zgadzam sie z toba calkowicie , nawet chcialbym posluchac co ludzie maja do
powiedzenia
jak piszesz - na dany temat-,
Tylko jak sam-a widzisz ty nie piszesz nic na temat , ktory mnie interesuje

>może przedstawiony inny punkt widzenia w

Punk widzenia jaki ty tu przedstawiasz mnie nie interesuje,
jezeli chcialbys kogos_ nawracac_, to mnie sie wydaje ze to nie ta grupa.

> Trawniki łąkowe mają swój urok, de gustibus non est disputandum, i
> moim na zdaniem nie masz prawa (nawet moralnego) zmuszać kogokolwiek
> do dokonywania w nim zmian.
Wiadomo czlowieka ktoremu na niczym nie zalezy ,trudno zagonic do roboty,
dlatego jak piszesz te twoje trawniki -lakowe-wygladaja tak jak wygladaja,
przy leniwej postawie wlascicela takiego trawnika , mozna to sobie jakos
wytlumaczyc

> Ani do milczenia.
Nie zmuszalem cie do myslenia jeszcze raz ci to powtarzam,
natomiast prosilem o _ konkrety_

16. Data: 2001-07-24 08:22:26

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Sagsurfer

> [...]
> powiedzenia
> jak piszesz - na dany temat-,
> Tylko jak sam-a widzisz ty nie piszesz nic na temat , ktory

Tak, ja zwróciłam Ci uwagę. Ty zareagowałeś w arogancki i niegrzeczny
sposób na odmienny punkt widzenia Grzegorza Karolczaka.

> Punk widzenia jaki ty tu przedstawiasz mnie nie interesuje,
> jezeli chcialbys kogos_ nawracac_, to mnie sie wydaje ze to
> nie ta grupa.

I znów brak kultury i dobrego wychowania. Brakuje Ci argumentów na
obronę i stąd te wycieczki osobiste. Pożałowania godne.

Każda grupa jest od tego, aby zachowywać się na niej grzecznie i z
poszanowaniem adwersarzy.

> [...]
> jak wygladaja,
> przy leniwej postawie wlascicela takiego trawnika , mozna

Każdy tłumaczy sobie różne zjawiska na podstawie własnego wzorca. Z
Twoich wypowiedzi można więc wywnioskować wiele o Twoim podejściu do
pracy :->>

> Nie zmuszalem cie do myslenia jeszcze raz ci to powtarzam,
> natomiast prosilem o _ konkrety_

Do myślenia nie trzeba mnie zmuszać, robię to z własnej woli.

Jak widać, nikt nie chce podać Ci żadnych konkretów na interesujący
Cię temat, zastananawiałeś się może czemu?

17. Data: 2001-07-24 10:01:50

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Oj Maja! Chyba daliśmy się znów wpuścić.....
Nie przypomina Ci to Miśka, Jerza, Jerzego.....????
Pozdrawiam :-))))
Janusz

18. Data: 2001-07-24 10:15:40

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Janusz Czapski

> Oj Maja! Chyba daliśmy się znów wpuścić.....
> Nie przypomina Ci to Miśka, Jerza, Jerzego.....????
> Pozdrawiam :-))))
> Janusz

Nie mam skojarzeń?
Chyba nie masz na mysli naszego tutaj obecnego Jerzego?

Ale i tak wiadomy osobnik zasilił już zasoby mojego killefila...

19. Data: 2001-07-24 11:42:41

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info napisał(a):

> Nie mam skojarzeń?
> Chyba nie masz na mysli naszego tutaj obecnego Jerzego?

Mam! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2001-07-24 11:56:16

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Janusz Czapski

> Mam! :-))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

O cholibka !!! ;-)))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

jak opiekować się palmą?
kalendarz
Interesująca pozycja książkowa
chora leszczyna