RE: Wymiana.

Data: 2001-11-17 08:17:22
Temat: RE: Wymiana.
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski)

Behalf Of Iwona Sapijaszko

(...)
. Dopiero zaczynam
swoją przygodę z ogrodnictwem i doświadczenie mam zerowe...
No i Grzesiek zabił mi ćwieka mówiąc, że żadnych świerków mam nie
sadzić, bo mu przędziorki winorośla zeżrą, sic! czym popsuł mi koncepcję
kupowania na święta drzewek w doniczkach i przesadzania ich na działkę.
Ale bez walki się nie poddam :)

pa pa
Iwona

Faktycznie swierki sa opanowywane przez wiele szkodnikow,czesto glownym
sprawca jest modrzew.
Ale jak nie chce swierkow to idz na kompromis:-))sadz jody:-))
Wybor jest olbrzymi o roznych formach, zabarwieniach,ksztaltach.
Jodly dla naszego klimatu to:
1/Abies concolor
2/Abies homolepis
3/Abies pectinata
4/Abies koreana
5/Abies procera
I nie poddawaj sie bez walki;)
Tylko kontroluj go:-)niech ma umiar w tych winoroslowatych ,bo jak zada sie
z Darkiem i Januszem to nie dosc ze Ci cala wolna przestrzen obsadzi
winoroslami, to jeszcze go od komputera nie odciagniesz i nie bedziesz mogla
pogadac o koncepcji zagospodarowania dzialki.
Chyba nie wyobrazasz sobie ze chodzac po dzialce, ciagle bedziesz
zaplatywala sie w lniany:-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl