RE: znowu malo psychologii

1. Data: 2000-01-07 13:21:17

Temat: RE: znowu malo psychologii
Od: B...@p...ch (Bartosiewicz, Piotr) szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie tu jest problem. Bo tak naprawde kazda mysl mozesz powiazac z
psychika a co sie z tym wiaze z psychologia. Taka jest specyfika tej grupy i
trudno trzeba sie z tym pogodzic. Wiem ze grupa ma przedrostek sci co
sugeruje ze sluzy rozmowie o psychologii jako nauce i zglebianie jej
tajnikow ale z naukowego punktu widzenia. Ale pomyslcie. Przeciez grupy sa
dla ludzi. A pisanie o tym, ze w jakichstam okolicznosciach poczulem sie tak
i tak i zupelnie tego nie rozumiem i prosze o rade nie jest az takim
strasznym naginaniem tematyki tej grupy.

A tak w ogole to czesc wszystkim.

Pajonk Hfat
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl