RO, WODA I ZYWNOŚĆ

1. Data: 2006-06-02 09:55:54

Temat: RO, WODA I ZYWNOŚĆ
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ostatnich postach widzę, że na grupie, na której powinno się wiedzieć,
jaki produkty żywnościowe zawierają brakujące nam makro i mikroelementy
wiedza ta jest na prawie zerowym poziomie!
I wiara nie podparta wiedzą w zawartość ich w wodach studziennych czy
studziennych przezwanych mineralnymi (chyba dla ironii losu).
Zawartość niektórych mikroelementów w wodzie jest taka, że trzeba by wypić
pół tony wody, albo zjeść łyżeczkę liści pietruszki czy wypić szklankę
herbaty pradziwej - zaparzonej na wodzie z filtra RO, aby POKRYĆ DZIENNE
ZAPOTRZEBOWANIE organizmu.
Czytacie o zdrowej żywności, o różnych dietach zrównoważonych, ale NIE
PRZEKŁADA TO SIĘ NA PRAKTYKĘ. Wiedza sobie, a jej praktyczne zastosowanie
sobie...

Nie wiem kto Wam to rozłączył...

SYLA !!! TY JEDNA MNIE ROZUMIAŁAŚ, WIEM, ŻE JESTEŚ TUTAJ !!!

Te tematy są wzięte prosto z naszych rozmów!!!