ROTFL (z pl.misc samochody)

1. Data: 2003-01-15 11:01:26

Temat: Re: ROTFL (z pl.misc samochody)
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to dawaj te przepisy, bede miala co jesc, jak portfel
opustoszeje
> doszczetnie :))))))))))))
=========
O jej, toz parenascie postow wyzej byl np. "Ryzowy
patencik mojej mamy". Jest tam wprawdzie odrobina
boczku, ale nawet w mleku zdarzy sie mucha :-}

waldek
=========

1. Data: 2003-01-15 11:34:01

Od: "M.K" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> =========
> Ach, to taka sztampa walkowana juz do znudzenia. A tyle
> potraw mozna zrobic i bez miesa i bez ziemniakow i bez
> kapusty...
>
> waldek
> =========

Masz racje , ostatnio jest dużo śniegu.
Mariusz

1. Data: 2003-01-15 11:43:56

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O jej, toz parenascie postow wyzej byl np. "Ryzowy
> patencik mojej mamy". Jest tam wprawdzie odrobina
> boczku, ale nawet w mleku zdarzy sie mucha :-}

Boczek to jest moja swobodna interpretacja tego patenciku. W wersji
ortodoksyjnej jest to danie jarskie :))
To Wy w Wielkim Poscie w ogole miesa nie jecie?! Ja rozumiem w piatki, ale
caly Post (pisze z duzej, zeby nie myslic z postem, hehe) ? Nie wiem,
dlaczego mialyby na ten czas zmieniac sie kulinarne zwyczaje...
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-15 11:49:24

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Wy w Wielkim Poscie w ogole miesa nie jecie?!
=========
Nie badz taka zasadnicza.
My rozmawiamy o kuchni, a nie o religii. :-}

waldek
=========

1. Data: 2003-01-15 11:53:41

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje , ostatnio jest dużo śniegu.
===========
No to daj przepis na dobre jedzonko ze sniegu...

waldek
===========

1. Data: 2003-01-15 11:59:29

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" <x...@o...pl> wrote in message news:b03hvg$s87$1@news.tpi.pl...

> =========
> Nie badz taka zasadnicza.
> My rozmawiamy o kuchni, a nie o religii. :-}

Ależ ja z czysto kulinarnym zainteresowaniem. Myslalam, ze to moze jakies
regionalne uwarunkowania i tradycje, a tradycja ma zasadniczy wplyw na
kuchnie, prawda? :)

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-15 12:21:49

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ===========
> No to daj przepis na dobre jedzonko ze sniegu...

Cześć!

W bajce o lisie Witalisie był przepis na kotlety ze śniegu.

Ale on kiepsko skończył, chyba obcięli mu ogon...

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2003-01-15 13:46:29

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W bajce o lisie Witalisie był przepis na kotlety ze śniegu.

u woody allena (ten na podst. tołstoja) też coś było ze śniegu - ciasto?
pieczeń? nie pamiętam, w każdym razie diane keaton wyjmowała to z pieca.

1. Data: 2003-01-16 08:18:08

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ja z czysto kulinarnym zainteresowaniem.
Myslalam, ze to moze jakies
> regionalne uwarunkowania i tradycje, a tradycja ma
zasadniczy wplyw na
> kuchnie, prawda? :)
==========
Tradycyjnie jem duzo, dobrze i staram sie naturalnie. A
inne tradycje, takie jak wielkopostna, okresowo
wplywaja na urozmaicenie menu i poszukiwania nowych
trendow kulinarnych. Kapuste oczywiscie zrobie, ale i
tak ja czesto robie, bo uwielbiam. Dlatego rzucilem
haslo "bez kapusty i ziemniakow".

waldek
==========

1. Data: 2003-01-16 10:25:59

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" <x...@o...pl> wrote in message news:b05pvg$jh2$1@news.tpi.pl...
> inne tradycje, takie jak wielkopostna, okresowo
> wplywaja na urozmaicenie menu i poszukiwania nowych
> trendow kulinarnych.

No wlasnie to mnie zainteresowalo, bo nigdy nie spotkalam sie z kulinarna
tradycja wielkopostna (woj. dolnoslaskie, a tutaj autochtonow jak na
lekarstwo, wszyscy to przesiedlency z roznych stron :)) ). Z wigilijna tak,
z wielkanocna tez, zapusty - to wiadomo. Natomiast nie wiem, jak wyglada
tradycja wielkopostna i myslalam, ze regiony "mniej ruchliwe" taka
"wypracowaly" i cos sie na jej temat dowiem. Jesli dobrze mysle, to cos z
kapusta ma to wspolnego, ale myslalam, ze zostane bardziej uswiadomiona w
tej dziedzinie. :)

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."