Rabarbar a żelowanie

1. Data: 2008-05-15 12:25:41

Temat: Rabarbar a żelowanie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zebrane przed chwilą 7 kg rabarbaru chyba przetworzę na dżem - z pomarańczą
np. Ponieważ nie robiłam jeszcze dżemu z rabarbaru, więc nie wiem, czy
rabarbar sam z siebie dostatecznie żeluje, czy trzeba dodać jakiś Żelfix
itp?

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

2. Data: 2008-05-15 13:22:26

Temat: Re: Rabarbar a żelowanie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> np. Ponieważ nie robiłam jeszcze dżemu z rabarbaru, więc nie wiem, czy
> rabarbar sam z siebie dostatecznie żeluje, czy trzeba dodać jakiś Żelfix

O już wiem! :-DDD
Użyję żelu, który stosuję podczas ruchania mnie w anusa.

3. Data: 2008-05-15 13:24:47

Od: imanuel kant <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 May 2008 15:22:26 +0200, Ikselka napisał(a):

> O już wiem! :-DDD
> Użyję żelu, który stosuję podczas ruchania mnie w anusa.

A czy uzyjesz mojego zelu, ktory wpuszczam ci w anus?

4. Data: 2008-05-15 20:28:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

imanuel kant pisze:

> A czy uzyjesz mojego zelu, ktory wpuszczam ci w anus?

Mój anus należy do mojego męża no i do paru znajomych. :-)))))))

5. Data: 2008-05-16 19:30:31

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 14:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> np. Ponieważ nie robiłam jeszcze dżemu z rabarbaru, więc nie wiem, czy
> rabarbar sam z siebie dostatecznie żeluje, czy trzeba dodać jakiś Żelfix

Lepiej unikac konsumpcji rabarbaru. Dzieci i osoby starsze wiekiem, w
ogole nie powinny jesc tego warzywa.

J-23 Flegiel von Trop

6. Data: 2008-05-17 21:05:11

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np. Ponieważ nie robiłam jeszcze dżemu z rabarbaru, więc nie wiem, czy
> rabarbar sam z siebie dostatecznie żeluje, czy trzeba dodać jakiś Żelfix

Kiedyś TŻ gotując kompot z rabarbaru zapomniała
o nim i najpierw woda się wygotowała a potem
"gęste" się usmażyło/upiekło. Po przełożeniu do innego
garnka dosypała cukru (zwykłego) i usmażyła coś
na kształt powideł z rabarbaru (rozsmażył się do
formy mazistej).
Pychota.
W tym roku nie mamy rabarbaru bo powtórzylibyśmy.
Tylko cukier, bez żelowania, forma powideł jest dobra.

WORKI DO PAKOWANIA PRÓŻNIOWEGO VACSY, ITP....
Sos do lodów
Re: Pościk
Pościk
Jak się nazywa