WORKI DO PAKOWANIA PRÓŻNIOWEGO VACSY, ITP....

1. Data: 2008-05-15 07:41:25

Temat: WORKI DO PAKOWANIA PRÓŻNIOWEGO VACSY, ITP....
Od: michalcom <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Pracuję w firmie, która zajmuje się opakowaniami
foliowymi i która opracowała własną (lepszą)folię do pakowania na
zamykarkch typu VACSY jak i innych firm sprzedających urządzenia tego
typu. Folia występuje w postaci gotowych worków w kilku popularnych
rozmiarach, z tym że można zamówić sobie swój indywidualny rozmiar na
życzenie. Przewagą tych worków nad innymi jest folia z której są
zrobione, z specjalną warstwą ( przetłoczeniem ) umożliwiającym
pakowanie próżniowe przy 100% skuteczności zamykania i wyciągania
powietrza z worka. Drugą istotną przewagą nad innymi workami jest cena
- worki kosztują od 12zł/m2 do 6zł/m2 worka w zależności od zamawianej
ilości, przy czym np. Zepterowskie kosztują ok. 25zł/m2 worka czy
rękawa.
Zaintersowanych odsyłam do zakupu na aukcje Allegro lub bezpośrednio
do producenta : h...@h...pl
Chętnie nawiążę współpracę z firmami handlującymi tego typu
zamykarkami.
Życzę udanego pakowania!

2. Data: 2008-05-15 07:44:24

Temat: Re: WORKI DO PAKOWANIA PRÓŻNIOWEGO VACSY, ITP....
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 09:41, michalcom <m...@p...fm> wrote:
> [...]
> do producenta : h...@h...pl
> Chętnie nawiążę współpracę z firmami handlującymi tego typu

W domu bardziej nastawiony jestem na rękaw - wtedy na zgrzewarce
odcinam sobie potrzebna długość

3. Data: 2008-05-15 15:47:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ja tam wole takie pojemniki sa wygodniejsze w używaniu
">pojemniki
vacco</a> szczególnie wygodne są te z serii TOUCH VAC

Sos do lodów
Re: Pościk
Pościk
Jak się nazywa