Racuchy w mikrofali ?

1. Data: 2011-01-06 23:04:49

Temat: Racuchy w mikrofali ?
Od: "M.G." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Czy ktoś próbował "usmażyć" racuchy zamiast na patelni w mikrofalówce ?
Czy taki eksperyment to dobra metoda na "odtłuszczone" racuchy ?

2. Data: 2011-01-07 00:52:00

Temat: Re: Racuchy w mikrofali ?
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 00:04, M.G. pisze:
> Cześć,
> Czy ktoś próbował "usmażyć" racuchy zamiast na patelni w mikrofalówce ?
> Czy taki eksperyment to dobra metoda na "odtłuszczone" racuchy ?

Mikrofala służy do podgrzewania a nie pieczenia a tym bardziej smażenia. Racuchy z
mikrofali wyjdą
blade i kleiste, gdy z wierzchu będą ,,gotowe" to w środku surowe, a gdy i wnętrze
się ,,dosmaży" to
wierzch będzie twardy. Zdecydowanie lepsza będzie patelnia teflonowa nasmarowana
wcześniej kroplą oleju

3. Data: 2011-01-07 10:15:56

Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"M.G." <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Cześć,
> Czy ktoś próbował "usmażyć" racuchy zamiast na patelni w mikrofalówce ?
> Czy taki eksperyment to dobra metoda na "odtłuszczone" racuchy ?

Próbujesz odtłuszczać, a jednocześnie pakujesz w sibie wysokoprzetworzoną
mąkę i cukru od groma? Nie zachęcam do diety "optymalnej", ale już nawet do
zawodowych dietetyków i specjalistów od cukrzycy dotarło, że cukier
(węglowodany) jest 1000-krotnie bardziej szkodliwy od tłuszczu. I że masło,
smalec i oliwa z oliwek są o wiele zdrowsze od olejów roślinnych z naszych
sklepowych półek.

4. Data: 2011-01-07 12:15:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"M.G." <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Cześć,
> Czy ktoś próbował "usmażyć" racuchy zamiast na patelni w mikrofalówce ?
> Czy taki eksperyment to dobra metoda na "odtłuszczone" racuchy ?

Niektóre mają funkcję gotowania na parze, w nich prawdopodobnie udałoby się
zrobić knedle na parze, ale nie próbowałem, za to racuchy można smażyć w
patelniach specjalnych do takich placków, posiadają one dwie patelnie
połączone zawiasą, wystarczy nalać stosowną ilość ciasta i obrócić w połowie
smażenia na drugą - placki są lekko zarumienione z obu stron, wystarcza
lekkie zmazanie powierzchni patelni pedzlem z olejem lub jeszcze lepiej
skórka słoniny nabitą na widelec.

5. Data: 2011-01-07 12:20:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
> wystarcza lekkie zmazanie powierzchni patelni pedzlem z olejem lub jeszcze
> lepiej skórka słoniny nabitą na widelec.

Link:
http://jejkuchnia.pl/patelnie-na-kazda-okazje?galeri
a=3

6. Data: 2011-01-07 13:45:54