Radom calling

1. Data: 2001-11-13 23:00:28

Temat: Radom calling
Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kuku,

Tak czytam i widzę, że koleżeństwo zaczęło się dobierać terytorialnie: tu
Szczecin, tam Śląsk, Łódź się ruszyła... A ja tu na tym radomskim
wygwizdowie jak samotny biały żagiel :-(. Jeśli jest ktoś z południowego
Mazowsza, to niech się zgłosi z łaski swojej, bo zaczynam się czuć
osamotniona.

Kamila Pe.

1. Data: 2001-11-14 23:07:13

Temat: Re: Radom calling
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Kamila Perczak" <c...@m...pl> wrote in message
> [...]
> wygwizdowie jak samotny biały żagiel :-(. Jeśli jest ktoś z południowego
> Mazowsza, to niech się zgłosi z łaski swojej, bo zaczynam się czuć

Wpadnij do Warszawy - niedaleko, a grupa silna. :-)

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2001-11-15 09:08:02

Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamila Perczak <c...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9sumj5$kj8$...@n...tpi.pl...
> Jeśli jest ktoś z południowego
> Mazowsza, to niech się zgłosi z łaski swojej, bo zaczynam się czuć
> osamotniona.

Ja na polnocnym Mazowszu tez sama :(((

z Płocka pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-11-15 09:52:35

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Spójrzmy, co tam nam "Kamila Perczak" <c...@m...pl> napisał/a:

> Jeśli jest ktoś z południowego
> Mazowsza, to niech się zgłosi z łaski swojej, bo zaczynam się czuć
> osamotniona.

Kamila, my to się osobiście znamy z samego radomskiego Potkanowa! ;-)
czytam, ale ostatnio piszę tu mało.

--
wojmat
[jak się mówi na fabryce

1. Data: 2001-11-15 22:41:21

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpadnij do Warszawy - niedaleko, a grupa silna. :-)

Z miłą chęcią, tylko musiałabym zaplanować na 2 - 3 tygodnie wcześniej (może
początek grudnia?).

Kamila Pe.

1. Data: 2001-11-16 00:49:42

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Spójrzmy, co tam nam "Kamila Perczak" <c...@m...pl> napisał/a:
>
> Kamila, my to się osobiście znamy z samego radomskiego Potkanowa! ;-)
> czytam, ale ostatnio piszę tu mało.

Odezwaleś się! :-) A ja już myślałam, że przepadłeś. To jeden z tych
nielicznych przypadków, kiedy się cieszę, że się myliłam.

Kamila Pe.

1. Data: 2001-11-16 07:46:58

Od: KrzyWish <K...@p...fm-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Pięknego dnia Wed, 14 Nov 2001 00:00:28 +0100, "Kamila Perczak"
<c...@m...pl> używając klawiatury, obwieścił(a) wszem i wobec:

> [...]
>wygwizdowie jak samotny biały żagiel :-(. Jeśli jest ktoś z południowego
>Mazowsza, to niech się zgłosi z łaski swojej, bo zaczynam się czuć

Witaj!

Ja jestem co prawda z Krakowa ale srednio co dwa tygodnie
(sobota-niedziela) bywam w Radomiu, gdyż uzupełniam swoje wykształcenie ;-)

KrzyWish

1. Data: 2001-11-16 21:48:02

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KrzyWish" <K...@p...fm-NOSPAM> napisał w wiadomości
> Pięknego dnia Wed, 14 Nov 2001 00:00:28 +0100, "Kamila Perczak"
> <c...@m...pl> używając klawiatury, obwieścił(a) wszem i wobec:
>
> Witaj!

Ahoj,

> Ja jestem co prawda z Krakowa ale srednio co dwa tygodnie
> (sobota-niedziela) bywam w Radomiu, gdyż uzupełniam swoje wykształcenie
;-)

Tak z czystej ciekawości: która uczelnia?

Kamila Pe.

1. Data: 2001-11-17 09:26:47

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila Perczak" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
> Z miłą chęcią, tylko musiałabym zaplanować na 2 - 3 tygodnie wcześniej (może
> początek grudnia?).

Może, tylko nie wiem, czy nie będę wyskakiwał jakoś na początku grudnia
właśnie na weekend do Torunia.

1. Data: 2001-11-17 12:46:17

Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@K...Brywczynski...

> Może, tylko nie wiem, czy nie będę wyskakiwał jakoś na początku grudnia
> właśnie na weekend do Torunia.

1-2 grudnia w Toruniu będzie problem, zeby coś dobrego znaleźć do jedzenia
:)
Jadę się pouczyć, a jak człowiek się uczy, to dużo je :)
I znowu przejdę przez miasto zahaczając o wszystkie jadłodajnie :(((
Polecam Ci Elanę na Strumykowej, pyszne jedzonko.
A ja na rybę w porach pojdę, nie przepuszczę tym razem :)

--
Monika pozdrawia...

Cannelloni
jak zrobić mleko w proszku dla niemowlaka
dość obżarstwa! ;-)- pomocy
warzywa z jogurtem
Białka ubijane na parze