dość obżarstwa! ;-)- pomocy

1. Data: 2001-11-14 17:22:47

Temat: dość obżarstwa! ;-)- pomocy
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemyślałam sprawę i doszłam do wniosku, ze moja waga osiągnęła już
apogeum.
Postanowiłam się więc skutecznie i szybko- co nie znaczy, że zdrowo i
racjonalnie- odchudzić.
Jeśli macie jakieś sprawdzone "patenty", bardzo proszę- wspomóżcie biedną
misiczkę ;-))
I nie chodzi mi o diety- cud- bo takich to sama mam kilka książek :-))))))))
Czekam więc na jakieś porady i podtrzymujące na duchu posty od tych, którym
się udało :-)
I przy okazji, może przepis na tę zupkę kapuścianą- odchudzającą? ;-)

--
pozdrówka, misiczka
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość

1. Data: 2001-11-14 17:25:45

Temat: Re: dość obżarstwa! ;-)- pomocy
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
którym
> się udało :-)
> I przy okazji, może przepis na tę zupkę kapuścianą- odchudzającą? ;-)

Jest tylko jeden patent i metoda tak naprawde: odrzucasz z menu chleb,
maslo, mieso, slodycze. Uzywasz oliwy z oliwek, duzo warzyw duszonych
smazobych jak tam chcesz. Zamiast smietany jogurt. No i po prostu male
porcje - naprawde wszelie inne diety koncza sie fektem jo-jo. A tu trzeba
raz na zawsze przestawic sie na jedzenie w stylu srodziemnomorksim. Rybe tez
mozna jesc, a jesli juz musisz mieso to drob, ale nie smazony. Gotowany tez
pyszny. Albo duszony. Kaska

1. Data: 2001-11-14 18:09:49

Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <m...@w...pl> wrote in message

> Czekam więc na jakieś porady i podtrzymujące na duchu posty od tych,
którym
> się udało :-)

Ja mogę Cię ewentualnie podtrzymać na duchu... Mnie się udało :-))) Przepisu
nie podam bo nie chcę nikogo namawiać do samobójstwa:-))) Ale jak zechcesz
to na pewno Ci się uda:-))) Pomogło by Ci na pewno gdybyś się świeżo
zakochała na przykład...:-))) Albo gdybyś przez trzy lata nie mogła wejść w
nic co na półkach i wieszakach w sklepie...
Ja schudłam tak ze 23 kilo w ciągu niecałego pół roku i jeszcze mi ze 4
zostało ale to już pestka :-))) I wchodzą w spodnie sprzed 10 lat - to chyba
najlepsza nagroda:-))) I mąż mnie z domu nie chce wypuszczać - to znaczy że
już jest dobrze :-))) I nawet czasem mogę sobie zjeść to na co mam akurat
ochotę - na przykład żółtka z połowa kilogramu cukru:-)))
Na pewno Ci się uda jak się zaprzesz:-)))
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2001-11-14 18:51:00

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem wam,z e najtrudniej to zrzucic 5,6 kg - duzo latwiej 25;-)

1. Data: 2001-11-14 19:00:05

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> Przemyślałam sprawę i doszłam do wniosku, ze moja waga osiągnęła już
> apogeum.

optymistka!
Też tak myślałem, że to apogeum, ale nie. Można utyć.

Pamiętaj:
1. nie ma tego złego, co by na jeszcze gorsze nie wyszło.
2. Wszystko, co sprawia w życiu przyjemność jest niezdrowe, niemoralne albo
powoduje tycie.

Waldek, grubszy niż przed rokiem.

1. Data: 2001-11-14 19:02:35

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldemar z domu" <w...@t...de> wrote in message

> [...]
> 1. nie ma tego złego, co by na jeszcze gorsze nie wyszło.
> 2. Wszystko, co sprawia w życiu przyjemność jest niezdrowe, niemoralne

Waldek a co z chorobami wynikajacymi z otylosci? Moze zamiast byc takim
optymista czas na diete?

1. Data: 2001-11-14 19:32:36

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> albo

> Waldek a co z chorobami wynikajacymi z otylosci? Moze zamiast byc takim
> optymista czas na diete?

wiem. Ale nie jestem takim optymistą, aby twierdzić, że to apogeum.

Waldek

1. Data: 2001-11-14 19:39:01

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem wam,z e najtrudniej to zrzucic 5,6 kg - duzo latwiej 25;-)

Cos w tym jest, bo od wielu lat probuje zrzucic 5 kilo...
(teraz w trakcie kolejnego probowania...)

Kalina

1. Data: 2001-11-14 20:14:50

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem. Ale nie jestem takim optymistą, aby twierdzić, że to apogeum.
>
> Waldek

Ha! Po prostu nie wiesz, ile ja ważę ;-)))))))

--
pozdrawiam, misiczka

1. Data: 2001-11-14 21:24:48

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" wrote:
> [...]
> mozna jesc, a jesli juz musisz mieso to drob, ale nie smazony. Gotowany tez

generalnie raczej nie smazyc tylko na parze gotowac lub dusic.
i nie podjadac swinstw miedzy posilkami! jesli juz to owocka. wlasnie,
jesli jabluszko to przed a nie po obiedzie.
i jesc wczesniej niz pozniej. czyli ostatni posilek o 17-18 a nie 23....
i pic nie zapominac.
i jesc kilka mniejszych posilkow a nie jeden ogromny i to wieczorem.

no, powodzenia :)
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl