dość obżarstwa! ;-)- pomocy

1. Data: 2001-11-14 21:46:12

Temat: Odp: dość obżarstwa! ;-)- pomocy
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I przy okazji, może przepis na tę zupkę kapuścianą- odchudzającą? ;-)
>
> --
> pozdrówka, misiczka
Misiczko zmartwię Cię ogromnie, zupy kapuścianej zjadłam już parę litrów,
owszem schudłam. Ale tak jak szybko schudłam tak z powrotem nabrałam. Ta
zupa to kit w żywe oczy. Po prostu jest na samych warzywach i do tego ta
dieta tak na oko na około 800 - 1000 kalorii.
Nie ma ludzkiej siły żeby w tym czasie nie schudnąć.
Nie wiem jednak czy słyszałaś o preparacie wspomagającym odchudzanie, taka
sobie dietę bez cukru i pieczywa. Jest to wyciąg z nasion grapefruta,
dostępny w aptekach pod nazwą "citrosept".
Akurat dzisiaj była moja przyjaciółka która to stosuje schudła znacznie,
bez specjalnie drakońskiej diety.Jest tylko jeden problem ten specyfik jest
dość drogi, ok. 40 zł.

1. Data: 2001-11-14 23:24:43

Temat: Re: dość obżarstwa! ;-)- pomocy
Od: "[ - fred - ]" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli macie jakieś sprawdzone "patenty", bardzo proszę- wspomóżcie biedną
> misiczkę ;-))
> I nie chodzi mi o diety- cud- bo takich to sama mam kilka książek
:-))))))))

mimo, ze specjalnie nie planowalem odchudzania, to przez zmiane nawykow
zywieniowych zszedlem z 82 do 70 kg; nie wiem jak sie ma do tego plec czy
genetyka ale co do jedzenia samego w sobie:
- zero maselka, margarynki do kanapek
- ograniczenie do minimum potraw smazonych na oleju
- eliminacja cukru (herbata swietnie smakuje bez slodkosci, ew. do kawy
mozna dodac lyzeczke miodku :)
- zwiekszenie w diecie ilosci bialka (chude miesko, np. piers z kurczaka,
wedzona rybka albo tunczyk w sosie wlasnym, mniam :)))
- w zadnym wypadku jedzenia po 18 wieczor (jak juz mus to najwyzej jablko :)
- picie DUZEJ ilosci wody (2-3 litry dziennie, rownomiernie przez caly
dzien - elegancko tlumi apetyt)

u mnie dzialalo... poza tym na pewno pomoze tez wiecej ruchu, regularna
gimnastyka etc.

pozdrawiam,
--
------O [ - fredique - ] - [ a...@o...pl ] O------

'Only two things are infinite,
the universe and human stupidity,
and I'm not sure about the former'

1. Data: 2001-11-15 09:56:52

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ramzes napisał(a) w wiadomości: <9sup04$lvo$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>...

>Nie wiem jednak czy słyszałaś o preparacie wspomagającym odchudzanie, taka
>sobie dietę bez cukru i pieczywa. Jest to wyciąg z nasion grapefruta,
>dostępny w aptekach pod nazwą "citrosept".

Oooo... to dziwne. Ja citrosept znam jako specyfik leczacy (skutecznie! i
szybko!) przeziebienia, o dzialaniu odchudzajacym nie slyszalam? Popedze do
apteki przy okazji, sprawdzic, bo mnie zaciekawiles.

Margolka Brzuchata, ale Jeszcze Nie Utyta (wszystko przede mna, wiem)
http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2001-11-15 15:18:49

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> apteki przy okazji, sprawdzic, bo mnie zaciekawiles.

Tez sie dziwie, bo wyciagu z nasion grapefruita uzywam jako 'prezerwatywy'
do moich domowych kosmetykow. A moja bratowa uzywa na przeziebienia i
gardlo, a jak byla w Indiach do dodawala do wody pitnej w celach
dezynfekcyjnych, podobno wszystkie Europejki chorowaly na brzuszek, a ona
nie.

Jak chce schudnac pare kilo to mam zasade, ze obiad jem normalnie, a na
sniadanie i lunch tylko owoce ale za to do woli. Wyciagam tez sokowirowke i
opijam sie sokiem z marchewki i selera. Jak w okolicy lunchu 'glodno mi' na
cos bardziej tresciwego to zjadam kilka migdalow - 5-6, nie wiecej. Orzechy
sa wysokokaloryczne, ale szalenie zdrowe. No i jak pogoda dopisuje, to z
samochodu przesiadam sie na rower. Najgorsze te pierwsze pare dni, zanim sie
zoladek skurczy. A potem juz z gorki :-). Wyciagnij tez robotke na drutach,
zeby miec rece zajete - zeby sie same nie pchaly do tych czipsow i
ciasteczek - i nie rob zakupow o pustym zoladku, bo nakupisz 'swinstw' i
potem ktos to bedzie musial zjesc :-)

Zycze powodzenia.
Ania

Oglaszaj kazde stracone kilo - bedziemy razem z Toba celebrowac!!!

1. Data: 2001-11-15 15:38:53

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Anna Sheridan <a...@o...com.au>

> Oglaszaj kazde stracone kilo - bedziemy razem z Toba celebrowac!!!

Zapiekanką ziemniaczaną z serem, ciastkami i grzanym winem !!!

;-))

--
Maya
When God made man, she was only testing