jak zrobić mleko w proszku dla niemowlaka

1. Data: 2001-11-14 17:53:01

Temat: jak zrobić mleko w proszku dla niemowlaka
Od: w...@p...gazeta.pl (Agnieszka Wostal) szukaj wiadomości tego autora

Mam do was takie pytanie czy ktoś z was przyrządzał proszek na mleko
dla niemowlaka jeślji tak to napiszcie jak to zrobić. Bo to mleko w
sklepie jest strasznie drogie może taniei własnym sposobem pozdrawiam
Agnieszka (wiki 13.01.2000)i (kuba) 30.07.2001 .

--
Wyslano z portalu Gazeta.pl - http://www.gazeta.pl

1. Data: 2001-11-14 18:15:13

Temat: Re: jak zrobić mleko w proszku dla niemowlaka
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

znaczy plynne przekszralcac w proszek? To raczej domowym sposobem nie
mozliwe?
Aga

1. Data: 2001-11-14 20:06:15

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Wostal" <w...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sklepie jest strasznie drogie może taniei własnym sposobem pozdrawiam
> Agnieszka (wiki 13.01.2000)i (kuba) 30.07.2001 .

Dzieci to się karmi piersią... wtedy taniej... i zdrowiej...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-14 20:57:27

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Wostal" <w...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:001101c16d34$eb7ab8e0$bab272c3@wostal...
> [...]
> sklepie jest strasznie drogie może taniei własnym sposobem
pozdrawiam
> Agnieszka (wiki 13.01.2000)i (kuba) 30.07.2001 .

Wlasnie dlatego jest drogie, ze jest to mleko (specjalnie)
modyfikowane tak, zeby jak najmniej przypominalo mleko krowie
(najlepsze dla cielat), a jak najbardziej kobiece (najlepsze dla
niemowlat).

:-) Monika

1. Data: 2001-11-14 21:05:55

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9suish$oip$1@news.onet.pl...

> Dzieci to się karmi piersią... wtedy taniej... i zdrowiej...

Ale nie zawsze można....
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-11-14 21:53:10

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gadomska" <m...@a...net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:9suish$oip$1@news.onet.pl...

> Ale nie zawsze można...

Ale prawie zawsze... trzeba głównie chcieć...

1. Data: 2001-11-14 22:21:11

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9sup4o$31h$1@news.onet.pl...

> Ale prawie zawsze...trzeba głównie chcieć...

Nie, trzeba głównie móc, bo jednak przeważnie się chce.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-11-14 22:46:34

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> Użytkownik "Monika Gadomska" <m...@a...net> napisał w wiadomości

> Ale prawie zawsze... trzeba głównie chcieć...

Asiu, nie od samych checi zalezy. Trzeba tez wiedziec troche na czym
"mechanizm" laktacji polega. Gdybym ja tylko "chciala", to na pewno nie
karmilabym mojej corki dluzej, niz dwa tygodnie (wtedy zaczely sie problemy
z pokarmem).
Kasia i Zosia 2 l,4 m (aktywny ssak do dzis)

1. Data: 2001-11-14 22:47:28

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Wostal wrote:

> Mam do was takie pytanie czy ktoś z was przyrządzał proszek na mleko
> dla niemowlaka jeślji tak to napiszcie jak to zrobić. Bo to mleko w
> sklepie jest strasznie drogie może taniei własnym sposobem pozdrawiam

Agnieszko, nie oszczedzaj na mleku dziecka. Nie warto.
Kasia

1. Data: 2001-11-14 23:40:14

Od: "Elektroda" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Agnieszko, nie oszczedzaj na mleku dziecka. Nie warto.
>Kasia
Ani oszczędzć nie warto ani kombinować z tym przygotowywaniem mleka własnym
sposobem. Tym bardziej że proszku metodami domowymi nie da się uzyskać. W
tym ostatnim przypadku może się to odbić na zdrowiu dziecka...

pozdrowionka
Mariusz

dość obżarstwa! ;-)- pomocy
warzywa z jogurtem