Rajd świnek przez Polskę.;-)

91. Data: 2009-03-26 22:56:24

Temat: Re: Rajd świnek przez Polskę.;-)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezła uwaga.
Niemniej jak zwykle w twoim wypadku beznadziejnie interpretowana.

Dania i Szwecja są wg ciebie lokomotywami europejskiej rozwiązłości
seksualnej, a wilki - klasykami poligamiczne.
Jasne. ;)

IMHO znacznie "luźniejsze obyczaje seksualne" panują we Włoszech,
Francji oraz Hiszpanii.
Więc nie dogadamy się jak widzisz. :)

--
CB

"Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gqgrqe$l11$3@news3.onet:

92. Data: 2009-03-26 23:02:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezła uwaga.
Niemniej jak zwykle w twoim wypadku beznadziejnie interpretowana.

Dania i Szwecja są wg ciebie lokomotywami europejskiej rozwiązłości
seksualnej, a wilki - klasykami poligamiii wśród zwierząt.

93. Data: 2009-03-26 23:06:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW z mojego punktu widzenia, twoje fascynacje takie jak np
"guru" Mateusz, to klasyka spod znaku "budka z piwem".

Czyli IMHO dupa z głową ci się mieszają. :))

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gqh0ei$li6$1@node2.news.atman.pl:

94. Data: 2009-03-27 00:10:13

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> BTW z mojego punktu widzenia, twoje fascynacje takie jak np
> "guru" Mateusz, to klasyka spod znaku "budka z piwem".
>
> Czyli IMHO dupa z głową ci się mieszają. :))

Ale jesteś :(

--
"Truth or happiness. Never both."

95. Data: 2009-03-27 00:32:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, zastanów się: zaniepokoiłeś się BARDZIEJ w swoim własnym
imieniu, czy z racji zwyczajów i ciągot swoich [notabene: niezbyt
zdrowych w sumie] fascynacji.

Możemy rozmawiać, ale jeśli występujesz z pozycji tożsamej dla
"guru" Mańka czy "alfa" Wacka, to wtedy o czym?
Bez przesady.

Czym jest człowieczeństwo?
Człowieczeństwo to MIŁOŚĆ.
Jak tego nie kumasz, to porażka.
Proste.

BTW nie bądź taki upierdliwie strachliwy. ;)

--
CB

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gqh5ha$jok$1@news3.onet:

96. Data: 2009-03-27 01:21:56

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w
wiadomości:

> Przy 69 tym bardziej trzeba wiedzieć:P

Ale wystarczy wiedza kierownika tylko. ;)

michał

97. Data: 2009-03-27 01:26:30

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Tam to tylko gdzie przód, gdzie tył :D

W niektórych przypadkach, gdzie bliżej. :)

michał

98. Data: 2009-03-27 01:29:35

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty jesteś jeszcze bardziej nawiedzony niż przedpiśczyni. Bosz...
> Ale trzymając się tematu - czym "wytłumaczyć" zmianę aury po dobrym
> seksie? ;)

Kalendarzem. Juz od kilku dni mamy wiosnę.

michał

99. Data: 2009-03-27 01:33:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> W niektórych przypadkach, gdzie bliżej. :)

Nie demorANALizuj naszej specjalistki od seksu małżowińskiego!

--
Pozdrawiam - Aicha

100. Data: 2009-03-27 01:36:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Kalendarzem. Juz od kilku dni mamy wiosnę.

To było w styczniu albo lutym. Dawno temu ;PPP
Cholera, myślisz, że to dlatego wiosna nie przychodzi? Buuuu :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

globalne ocieplenie ... odwolane, hehehe
Słodki obrazek
I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.
pierwsi w czystej, pierwsi w zakrapianej
Cicha eksterminacja Polaków