Rajd świnek przez Polskę.;-)

191. Data: 2009-03-29 18:50:17

Temat: Re: Rajd świnek przez Polskę.;-)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> indianskie imiona ci sie nie podobaja? :)

Nie zawsze się da je na jednym wydechu wyrazić.

Qra

192. Data: 2009-03-29 18:53:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> e tam, specjalnie nie wyrozniasz sie na tle gosci, ktorych mam okazje
> obserwowac, na twoj plus nie mowisz do mnie ziomal i nie probujesz wcisnac
> zapalniczki za dwa zlote :) ale jak zaczniesz nosic kaloryfery na zlom to
> daj znac

A ładnie to tak drażnić misia w zoo przez kraty? ;-)

Qra

193. Data: 2009-03-29 19:07:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Prawdą, a zwykła lewdą:-). Może jakiś przykad?

A może podasz jakiś przykład Prawdy (obiektywnej)?

Ewa

194. Data: 2009-03-29 19:14:46

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A ładnie to tak drażnić misia w zoo przez kraty? ;-)

dzik jest dziki, dzik jest zly, a cebe sie skiepscil jak poszedl w
wizje, to malo komu sluzy, trza miec troche sileczki zeby uniesc :)

--
The Gnome

195. Data: 2009-03-29 20:40:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A może podasz jakiś przykład Prawdy (obiektywnej)?

medea pyta. prawda?
:)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

196. Data: 2009-03-29 20:43:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> medea pyta. prawda?
> :)

_P_rawda!

Ale co to za pytanie, skoro nikt nie odpowiada? ;)

Ewa

197. Data: 2009-03-29 20:47:07

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości

> Naprawdę- nie zrozumiałem. Czy relatywizujesz Prawdę? Wtedy już nie
> jest Prawdą, a zwykła lewdą:-). Może jakiś przykad?

Jeśli nie ustalimy, co uznajemy za tę prawdę, o której piszesz i o którą
się modlisz, trudno będzie Ciebie dobrze zrozumieć. Postaraj się jakoś
ją zdefiniować...

michał

198. Data: 2009-03-29 21:02:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Ale co to za pytanie, skoro nikt nie odpowiada? ;)

IMO nawet "slońce świeci" do nich nie należy :) Więc o czym my tu :)
Alles ist relativ.

--
Pozdrawiam - Aicha

199. Data: 2009-03-29 21:17:09

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A może podasz jakiś przykład Prawdy (obiektywnej)?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawda

jeśli chcesz podyskutować, to napisz coś więcej. Czy lansujesz tezę o
nieistnieniu prawdy albo o istnieniu wielu prawd? Ustalmy (naprawmy?)
najpierw pojęcia

pozdrawiam

Chiron

200. Data: 2009-03-29 21:21:10

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Naprawdę- nie zrozumiałem. Czy relatywizujesz Prawdę? Wtedy już nie jest
> Prawdą, a zwykła lewdą:-). Może jakiś przykad?

Jak można zrelatywizować coś, co nie istnieje. Upadające drzewo w lesie to
jest fakt. Prawda to jest to, co się komu wydaje, bo dotyczy opinii, wrażeń
i doświadczeń...

Pzdr
Paweł

globalne ocieplenie ... odwolane, hehehe
Słodki obrazek
I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.
pierwsi w czystej, pierwsi w zakrapianej
Cicha eksterminacja Polaków