Rama creme bonjour

1. Data: 2002-03-18 19:17:51

Temat: Re: Rama creme bonjour
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:slrna9cfkp.197.kkulpa@obora.slodki.domek...
> czy ktos z warszawiakow wie, gdzie wystepuje rama creme bonjour z
> ogorczekiem???

Tradycyjnie: Klaudyny 12. :-)

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-03-18 19:19:18

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> od dluzszego czasu bezskutecznie szukam tego reklamowanego specjalu, ale w

[ciach opis smarowidła do chlebka]

> kasica
> --
> "he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
> wisdom"

Mam pytanie - czy to jest ten specjał, kóry jakiś czas temu rozdawali na
ulicach? bo dostałam coś takiego, smakowało w miarę, w miarę... a dopiero po
zjedzeniu doczytałam na załączonej ulotce, że serek po otwarciu można
przechowywać 2 tygodnie w lodówce (słownie DWA TYGODNIE)!!! Powiem szczerze,
trochę się przestraszyłam - co w tym musi być, że otworzone wytrzyma to dwa
tygodnie w lodówce???? Może ktoś się zna na opisach składników i oświecił
mnie? jak by trzeba było to tą ulotkę jeszcze mam (specjalnie ją sobie w
biurku w pracy zostawiłam:-))) i mogę sprawdzić czy składniki sa opisane...

--
Pozdr.
Monika

"Przyjaciele są jak anioły, które ponoszą nas, kiedy nasze skrzydła mają
kłopoty z przypomnieniem sobie, jak się lata"

1. Data: 2002-03-18 19:33:52

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Mon, 18 Mar 2002 20:19:18 +0100, Monique <m...@p...onet.pl> wrote:

> wow. nie bylam swiadoma tych zadziwiajacych wlasciwosci, bo zezarlam toto
> znacznie szybciej, niz w 2 tygodnie. mam nadzieje, ze jeszcze troche
pozyje
> (ja, nie smarowidlo :)).

no własnie ja się też uświadomiłam dopiero po zjedzeniu (moje wrodzone
łakomstwo..hi..hi nie pozwoliło mi najpierw przeczytać ulotki ... hi, hi)

>moze wic polega na tym, ze to jest dosc tluste -
> tlustsze od zwyklego twarozku, i moze w zwiazku z tym trzyma sie podobnie,
> jak margaryna (2 tygodnie chyba spoko).

może i tak, ale jakoś mnie to zniechęciło... już chyba wolę taki zwykły
serek co to szybciej się psuje, ale moze trochę zdrowszy...
Jak się mylę, niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu...:-)

1. Data: 2002-03-18 19:40:21

Temat: Rama creme bonjour
Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

od dluzszego czasu bezskutecznie szukam tego reklamowanego specjalu, ale w
wersji z ogoreczkiem. wszedzie tylko smietankowe (nuda), a ten z ogoreczkiem
byl taki pycha (dostalam tylko raz, w zapyzialym sklepiku osiedlowym).

czy ktos z warszawiakow wie, gdzie wystepuje rama creme bonjour z
ogorczekiem???
(dla niezorientowanych: to jest "krem twarozkowy", czyli smarowidlo do
pieczywka)

kasica

1. Data: 2002-03-18 19:48:13

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Mar 2002 20:17:51 +0100, Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> wrote:
: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
: > czy ktos z warszawiakow wie, gdzie wystepuje rama creme bonjour z
: > ogorczekiem???
:
: Tradycyjnie: Klaudyny 12. :-)

dlaczego tradycyjnie, i czy to sklep osiedlowy, czy hangar? :)

kasica

1. Data: 2002-03-18 19:48:22

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> : Tradycyjnie: Klaudyny 12. :-)
> dlaczego tradycyjnie

Bo już któryś raz ktoś czegoś szuka, a ja podaję adres sklepu, który mam
w bloku. :-)

> i czy to sklep osiedlowy, czy hangar? :)

Osiedlowy. Toto należy do chyba jakieś takiej luźnej sieci pt. sklep
familijny. Nazywa się "Klaudiusz". Naprawdę niezłe zaopatrzenie.

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

1. Data: 2002-03-18 19:56:43

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Mar 2002 20:19:18 +0100, Monique <m...@p...onet.pl> wrote:
:
: Mam pytanie - czy to jest ten specjał, kóry jakiś czas temu rozdawali na
: ulicach?

tak, kolezanka raz do pracy przyniosla, gdy wlasnie zostalo jej rozdane.

[...]

(ja, nie smarowidlo :)). moze wic polega na tym, ze to jest dosc tluste -

1. Data: 2002-03-18 20:21:38

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Mar 2002 20:33:52 +0100, Monique <m...@p...onet.pl> wrote:
[...]

ja nigdy nie czytam ulotek :)

: >moze wic polega na tym, ze to jest dosc tluste -
: > tlustsze od zwyklego twarozku, i moze w zwiazku z tym trzyma sie podobnie,
: > jak margaryna (2 tygodnie chyba spoko).
: >
: może i tak, ale jakoś mnie to zniechęciło... już chyba wolę taki zwykły
: serek co to szybciej się psuje, ale moze trochę zdrowszy...
: Jak się mylę, niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu...:-)

ale ta z ogoreczkiem byla _taka_ dobra! a nie chcialoby mi sie rozdrabniac
ogoreczka i mieszac z twarozkiem, taki leniwiec jestem. BTW ogoreczek byl
kiszony (a kiszeniaki uwielbiam)

kasica

1. Data: 2002-03-18 21:55:44

Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> byl taki pycha (dostalam tylko raz, w zapyzialym sklepiku osiedlowym).

Dopadlem (smak ogorkowy i paprykowy) to wlasnie godzine temu w M1 (REAL)
w Krakowie. Ale mysle ze jest szansa zeby bylo i w Wa-wie, bo oni maja
prawie identyczny asortyment w roznych miastach.

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------

1. Data: 2002-03-19 07:10:36

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może i tak, ale jakoś mnie to zniechęciło... już chyba wolę taki zwykły
> serek co to szybciej się psuje, ale moze trochę zdrowszy...
> Jak się mylę, niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu...:-)

Niestety, ci wszyscy producenci tego typu serkow bardzo je
"doprawiaja';-((( Raz uleglam reklamie i kupilam bodaj Hochlandu serek w
takim pudelku imitujacym drewniane wiadereczko, poczytalam sklad i po tej
lekturze nie kupilam tego nigdy wiecej, tyle tam wszelkich konserwantow ze
na serek malo miejsca zostaje...Pewnie podobnie jest z tym wyrobem Ramy.
Jak mam ochote na serek typu fromage to kupuje Ostrowie jogurtowa, bo i
smaczna i mniej tlusta to i boczki tak tego nie odczuja;-)))

pozdrawiam
Basia

sernik na zimno - genialny poprosze!
jak podawać żurek z kiełbaską?