Rammstein...

1. Data: 2002-10-27 07:07:30

Temat: Re: Rammstein...
Od: "m.dz" <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

"TheStroyer" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:apcjvl$2i2$1@sunsite.icm.edu.pl...
> ... to faszyści. Kto zaprzeczy?

Nie maja jednoznacznych faszystowskich tekstow i sie do faszyzmu nie przyznaja.
Czy sa faszystami prywatnie i po cichu nie wiem. Jeden video clip Rammstein byl
kontrowersyjny
poniewaz byl to orginalny film z propagandy nazis nakrecony na okazje olimpiady w
Niemczech i przedstawial "aryjskich" sportowcow.
Nie lubie ich muzyki poniewaz jest prymitywna jak na ten kierunek muzyki (juz
przed 20-stu laty
grano to samo nagitarze i nie tak nudno) i nie rozumie ich powodzenia w Niemczech
ale takze w USA. Maja okropne nic-nieznaczonce, denne teksty ale nic
faszystowskiego nie odkrylem.
m.dz

1. Data: 2002-10-27 10:42:09

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> OK, juz koniec tych dyskusji, bo NTG. I sorry za czepialstwo!

Dobrze, dobrze, jak ktos nie umie po niemiecku to niech nie pisze,
chociaz bedzie wiedzial ze trza sie douczyc ;-), pozdrawiam,

1. Data: 2002-10-27 11:03:02

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mi sie wydaje, ze ogolnie wzrasta zainteresowanie "prowokacja",
wywalaniem agresji, kryminalem (tatuaze) itp.

A to rap ktory "my was mada - faka wsazystkich roz...",
a to jakis gangsta rap, zwizany z kryminalem,
a to Eminem ktory lata po scenie z pila spalinowa do drzewa...
i opowiada jak to -niby- zabija swoja narzeczona.

Wzrasta "zapotrzebowanie" na cos takiego.

Oprzednie sub-kultury, metalowcy, pankowcy, popowcy itd.
nie byli tak mocno zwiazani z agresja, teraz ona chyba narasta,
w Polsce tez, a czemu?
Moze nadeszla kolej na nowa wojne, moze w takim "cyklu cywilizacyjnym",
musi nastapic wojna, dziala jak katharsis?, oczyszcza? Pozwala wyrucic
frustracje spoleczenstwa i -co wazniejsz- pokazac jaka jest
"prawdziwa natura zycia", czyli jak czlowiek widzi latajace nogi i rece
to od razu nabiera rozumu?

Albo - degenerujemy sie pod wplywem dobrobytu, po-prostu
(tzn. swiat zachodu generalnie).

Zdrufka, Duch

1. Data: 2002-10-27 18:57:02

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

TheStroyer:
> ... to faszyści. Kto zaprzeczy? Czy znacie tekst "Du Hast"?
> Wiecie co on znaczy?

No tak, niezle Ci sie oberwalo za przeinaczenie. ;)

Jak dla mnie Twoj Rammstein to co najmniej seksisci. :)
Wiadomo, 'mlode' sa chlopaki to i nie dziwi ze wokol seksu
lubia skoncentrowac sie najbardziej. ;)))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2002-10-29 20:45:56

Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szczesiu <s...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apdfgp$bj6$...@s...futuro.pl...
> Przytoczę jeszcze jeden "faszystowski" tekst, tym razem autorstwa Kazika:
>
> "...
> Wszyscy faszyści to prostytutki
> W oparach lepszych fajek
> W oparach wódki
> ..."
>
> Tak, tak, nawet nasi artyści (Polacy!) nie są wolni od tej zarazy. :->

NEIN
tam było "artyści" chyba ze piszesz o innym albumie.

--
"Szukam i szukam, a tam wciąż pusto."
Lukasy: cosiarz (na) wp.pl

1. Data: 2002-11-04 12:29:17

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ... to faszyści. Kto zaprzeczy? Czy znacie tekst "Du Hast"? Wiecie co on
> znaczy?
> Dedykuję koholowi, bo to jest tekst przysięgi małżeńskiej zgrany z frazą "du
> hast",
> co oznacza "nienawidzisz". Na pytania z przysięgi odpowiedź brzmi "nie".

Dziękuję za dedykację, bardzo lubie te piosenkę jak i cały zespół
Rammsteinowy :)
Wiem, co oznacza tekst, znam go "by heart" od lat paru.
Aber: und was?...
Inaczej z Metalliki (albo wcześniej: z Anti-Nowhere League): so what? so what?
so fucking what?

kohol (dazed & confused)

1. Data: 2003-01-24 22:06:05

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Juka 147" <s...@w...pl> skribis:

>Du hast keine Recht.

Zaraz ci stroyer powie ze nienawidzis prawa ;)

BTW: In kosten, des Gerichts frage.
czy jakos tak.

Pozdrawiam, Leh.
--
"Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
Zobacz:

Kobiety z dzieckiem (dziećmi)
dobryjdien
Problem... wazne :)