Rammstein...

1. Data: 2002-10-25 23:26:19

Temat: Rammstein...
Od: "TheStroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... to faszyści. Kto zaprzeczy? Czy znacie tekst "Du Hast"? Wiecie co on
znaczy?
Dedykuję koholowi, bo to jest tekst przysięgi małżeńskiej zgrany z frazą "du
hast",
co oznacza "nienawidzisz". Na pytania z przysięgi odpowiedź brzmi "nie".

JGrabowski

1. Data: 2002-10-26 00:09:11

Temat: Re: Rammstein...
Od: "Squaw" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TheStroyer <p...@p...onet.pl> napisał(a):

Dnia Sat, 26 Oct 2002 01:26:19 +0200, "TheStroyer" <p...@p...onet.pl>
napisał:

>... to faszy&para;ci. Kto zaprzeczy? Czy znacie tekst "Du Hast"? Wiecie co on
>znaczy?
>Dedykuj? koholowi, bo to jest tekst przysi?gi ma??e?skiej zgrany z fraz&plusmn; "du
>hast",
>co oznacza "nienawidzisz". Na pytania z przysi?gi odpowied? brzmi "nie".
>
>JGrabowski

Po pierwsze 'du hast oznacza 'Ty masz' od czasownika haben.
Ty nienawidzisz brzmialoby 'du hasst' od czasownika hassen.

Du Hast - RAMMSTEIN
soundtrack from - 'Matrix'
znalezione w sieci na pierwszej lepszej stronie ....

Du
[Ty]
Du hast
[Ty masz] ale powinno byc w tym kontekscie 'Ty mnie'
Du hast mich
[Ty masz mnie] ale w tym kontekscie powinno byc 'Ty mnie'
Du hast mich gefragt
[Ty mnie pytales]
Du hast mich gefragt
[jw]
Du hast mich gefragt und ich hab' nichts gesagt.
[Ty mnie pytales, a ja nic nie odpowiedzialem]
Willst du bis der Tod euch scheidet
[chcesz (w domysle byc z nia) dopoki smierc was nie rozlaczy ?
Treu ihr sein für alle Tage?
[Byc jej wierny przez wszystkie dni ?]

NEIN!
[Nie]

Willst du bis zum Tod der Scheide
[Scheide, oznacza pochwe, a scheiden oznacza rozdzielic,
a to co tu jest napisane doslownie oznacza:
'chcesz az do smierci pochwy']
Sie lieben auch in schlechten Tagen?
[ja kochac takze w zle dni?]

NEIN!
[nie]

1. Data: 2002-10-26 00:10:16

Od: Squaw <normafia@NO_SPAM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Willst du bis zum Tod der Scheide
[Scheide, oznacza pochwe, a scheiden oznacza rozdzielic,
a to co tu jest napisane doslownie oznacza:

-----------
Squaw

1. Data: 2002-10-26 00:45:50

Od: Angelika Thomas <c...@m...ca> szukaj wiadomości tego autora

lol
"Du hast" znaczy "Ty masz"

1. Data: 2002-10-26 01:01:55

Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Du hast keine Recht.

1. Data: 2002-10-26 01:32:42

Od: "Hohoń" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juka 147 wrote:
> Du hast keine Recht.

O Mein Gott... Mensch, wo hast du denn Deutsch gelernt? ;)
Po pierwsze nie "keine" - jest "das Recht", a wiec "kein Recht".
Po drugie "Du hast kein Recht" znaczy "nie masz prawa".
"Nie masz racji" to raczej "du hast nicht recht" oder "du hast unrecht". (W
znaczeniu "racja" pisze się "recht" z małej litery - wtedy, co ciekawe, to nie
jest rzeczownik! To jest coś w rodzaju śląskiego "Mosz prawy" :)

Pozdrawiam,

Hohoń

1. Data: 2002-10-26 04:09:26

Od: "Juka 147" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK - Sehr grosser Fehler
Ich habe es vergessen ...
Das ist schon nicht pl.sci.psychologia aber pl.sci.deutsch :-)

Mit freundlichem Grussen (u umlaut )

Juka
http://strony.wp.pl/wp/smile.ufoludek/

1. Data: 2002-10-26 07:16:40

Od: "Szczesiu" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"du
> hast",
> co oznacza "nienawidzisz". Na pytania z przysięgi odpowiedź brzmi "nie".

Poniżej cały "faszystowski" tekst:

DU HAST

Du
Du hast
Du hast mich
Du hast mich gefragt
Du hast mich gefragt
Und ich hab nichts gesagt

Willst du bis der Tod euch scheide
treu ihr sein für alle Tage
NEIN

Willst du bis zum Tod der Scheide
sie lieben auch in schlechten Tagen
NEIN

Ale najlepsze jest w czwartym wierszu: "Du hast mich gefragt", czyli,
zgodnie z pierwszym postem: "Ty mnie nienawidzisz zapytałeś" (?).
Buchachachacha!!!

Przytoczę jeszcze jeden "faszystowski" tekst, tym razem autorstwa Kazika:

"...
Wszyscy faszyści to prostytutki
W oparach lepszych fajek
W oparach wódki
..."

Tak, tak, nawet nasi artyści (Polacy!) nie są wolni od tej zarazy. :->

1. Data: 2002-10-26 07:41:12

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale cię wyśmiali ..... HA HA HA

1. Data: 2002-10-26 16:38:09

Od: "Hohoń" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juka 147 wrote:
> OK - Sehr grosser Fehler
> Ich habe es vergessen ...
> Das ist schon nicht pl.sci.psychologia aber pl.sci.deutsch :-)

:)

> Mit freundlichem Grussen (u umlaut )

"u umlaut" mozna w razie braku mozliwosci napisac jako "ue" - "gruessen".
OK, juz koniec tych dyskusji, bo NTG. I sorry za czepialstwo! :) Mam nadzieje ze
sie nie obrazilas (obraziles?).

Pozdrawiam,

Hohoń

Kobiety z dzieckiem (dziećmi)