Rasizm

1. Data: 2003-09-02 12:10:21

Temat: Re: Rasizm
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Sep 2003 22:11:46 -0500, "Pyzol" <p...@s...ca> wrote:

>Nie, Greg chyba taki nie jest, a dlaczego tak sie uwzial - wiem (tak,
>Grzesiu, ja mam dobra pamiec!;)

Aaaaaaaaa mnie kiedyś wymiana Pyzol-Greg zainspirowała do
zainstalowania nowego wątku (czy Twoja pamięć jest aż_tak dobra?).

;-))))

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-09-02 19:41:48

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> wrote in message

> Aaaaaaaaa mnie kiedyś wymiana Pyzol-Greg zainspirowała do
> zainstalowania nowego wątku (czy Twoja pamięć jest aż_tak dobra?).

Nie az taka. Ale ja nigdy nie roscilam sobie tytulu i d e a l u. A moze to
bylo w czasie kiedy mi serwer zaczal siupki robic?

Przypomnisz?

> "Wszelka idea jest prawdziwa, o ile tylko wiara w nią jest z pożytkiem
> dla naszego życia."
> W. James

No, nareszcie zaczynasz jakichs przyzwoitych autorow cytowac!;)

Kaska

1. Data: 2003-09-02 20:20:00

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Sep 2003 14:41:48 -0500, "Pyzol" <p...@s...ca> wrote:

>Nie az taka. Ale ja nigdy nie roscilam sobie tytulu i d e a l u. A moze to
>bylo w czasie kiedy mi serwer zaczal siupki robic?
>
>Przypomnisz?

Wątek: "Usenetowe okopywanie się na pozycjach". :-)

>No, nareszcie zaczynasz jakichs przyzwoitych autorow cytowac!;)

Może wykombinuję jeszcze jakichś-tam. ;-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-09-02 22:30:02

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Wątek: "Usenetowe okopywanie się na pozycjach". :-)

Acha, przejrzalam.

Praktyki, jakie tam zasygnalizowales pojawiaja sie niemal w kazdym
rozdyskutowanym watku, w zyciu by mi do glowy nie przyszlo,ze twoj post
spowodowala akurat moja rozmowa z Grzesiem.

Wiesz, mnie nie chodzi o to aby ktos z mety zaakceptowal wszystko co pisze,
nie uwazam, poza tym,ze jestem nieomylna. Chodzi tylko o to, aby ktos zaczal
myslec, w tym przypadku: moze, dla odmiany, po otwarciu innego okna.. Ja
wiem, ze w tamtym temacie to mam ogromna przewage nad bodajze kazdym z
tutejszych, ale ona wlasnie i zobowiazuje. Poza tym, nawet w takich
warunkach zawsze sie moge czegos nauczyc - a to dla mnei wazne. Temat zas
jest tak szczegolny, ze trzeba bardzo uwazac aby go nie spaprac i tez nie
zawsze wychodzi. Przy takiej nierownosci znajomosci szczegolow, bardzo latwo
jest o niezamierzona niezrecznosc - z obu stron.. Upieranie sie przy
odtrabianiu zwyciestwa nie ma najmniejszego sensu. Nigdy nie ma sensu
upokorzanie ludzi.

Ha! Ja wowczas zrozumialam, iz twoj tekst byl przyczynkiem to JeTologii!;:)
Kaska

bry
Re: Komercjalizacja sztuki
POMOC (egocentryzm...)
trochę o prowadzeniu dialogu...
Depresja. Poszukuje osoby do filmu.........