Re: :)

Data: 2005-06-16 15:45:30
Temat: Re: :)
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce>

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:a463b159t5vcrv3lnhho2tkbv9fv8719ol@4ax.com...

> jesteś relatywnie malo złośliwa. spójrz na mnie :>

A nie no, Ty to jesteś miszcz.
Nawet bym się nie śmiała porównywać :>
Ja to jestem dziś złośliwa w porównaniu do swojego zwykłego stanu, gdy to
raczej bywam łagodna i dobrotliwa, lol.

Ale tak przy okazji, to Ci coś powiem. Tzn. już dawno miałam, ale coś mnie
było okazji i się wstydziłam. Jak tak czasem czytam Twoje ostre kontry,
zwłaszcza do różnych netowych niebożątek, to mi się przypomina jeden film.
Nie pamiętam tytułu, ale akcja rozgrywała sie na francuskim dworze
królewskim w czasach, gdy panowie nosili kręcone peruki i pudrowali na
biało twarz. Film pięknie pokazywał, że wowczas umiejętność celnej riposty
przesądzała o towarzyskim być albo nie być na dworze. Jak komuś celnie
dogryziono, a ten zdębiał i nie potrafił odbić piłeczki, to go odsyłali na
wieś i nie był już zapraszany na ichnie 'impry'. I analogicznie - kto
potrafił zgrabnie innym nawrzucać, wykazując się przy tym polotem,
złośliwością, kąśliwością i inteligencją - ten rządził. No i jak tak sobie
oglądałam kiedyś w nocy, to myslałam, że by Ci tam do pięt nie sięgali.
Poważnie - oglądałam film, a myślałam o Tobie ;))

Nie żebym pochwalała taką zgryźliwość, jaką czasem serwujesz do róznych
niuń, ale musze przyznać, że umiejętność celnej riposty jako takiej masz
opanowaną na 5+. A to się czasem przydaje, więc zazdroszę :>

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]