:)

1. Data: 2005-06-15 11:52:04

Temat: :)
Od: "Kamila" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
ogladalam z kolezanka sweterki i w miedzyczasie zastanawialam sie czy nie
pojsc na solarium,
ale w miedzyczasie ona mnie obrazila mowiąc czy nie poszlabym na depilacje,
a ja przeciez nie potrzebuje i teraz nie wiem czy dobrze ze sie obrazilam,
bo kolezanka ma znizke w salonie depilacji, ale czy to ze ona mi powiedziala
to nie byla przypadkiem chec dogryzienia mi,
czy wasze kolezanki tez wam mowia takie intymne rzeczy?

Poza tym poszukuje kremu nawilzajacego na dzień do powierzchni wewnetrznej
ud.

1. Data: 2005-06-15 12:52:49

Temat: Re: :)
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blogi to na http://blox.pl/html Pomyliły Ci się media.

--
JoP

1. Data: 2005-06-15 13:24:43

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojsc na solarium,
> ale w miedzyczasie ona mnie obrazila mowiąc czy nie poszlabym na

A może w międzyczasie poszłabyś (poszedłbyś?) po podręcznik z zasadami
interpunkcji? Wiesz, że istnieje coś takiego jak kropka? Można się zmęczyć,
jak się coś takiego czyta.
Poza tym strasznie marna prowokacja.

M.

1. Data: 2005-06-15 14:38:23

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Cześć,
> ogladalam z kolezanka sweterki i w miedzyczasie zastanawialam sie czy nie
> pojsc na solarium,

O mamo i to na dodatek moja imienniczka :-(

Kamila

1. Data: 2005-06-15 16:28:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/15/2005 1:52 PM,Użytkownik Kamila usiadł wygodnie i napisał:

> Poza tym poszukuje kremu nawilzajacego na dzień do powierzchni wewnetrznej
> ud.
A do zewnętrznej, rozumiem, już masz?
ROTFL :))))))

Krusz.
uryczałam sie po pachy
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-15 18:27:57

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> A do zewnętrznej, rozumiem, już masz?
> ROTFL :))))))
> Krusz.

Ja też się uśmiałam. IMO prowokacja subtelna i wdzięczna. Szczególnie z tym
kremem.
O.

1. Data: 2005-06-15 20:51:05

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Blogi to na http://blox.pl/html Pomyliły Ci się media.

co to są "blogi"?
G.

1. Data: 2005-06-16 08:53:50

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk wrote:
> co to są "blogi"?

Maaatkaaaa! Kupuj szybko cukier i mąkę, wojna będzie, gugla wyłączyli!

JoP

1. Data: 2005-06-16 09:24:10

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jun 2005 10:53:50 +0200, in pl.rec.uroda "Jolanta Pers"
<j...@N...com.pl> wrote in
<d8rf0g$jc4$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Maaatkaaaa! Kupuj szybko cukier i mąkę, wojna będzie, gugla wyłączyli!

Jola, jak będziesz w stolycy, stawiasz mi pół kawy, bo mniej więcej
tyle mi się zniszczyło przy lekturze tego posta;)

amg, syfon

1. Data: 2005-06-16 10:05:50

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:
> Jola, jak będziesz w stolycy, stawiasz mi pół kawy, bo mniej więcej
> tyle mi się zniszczyło przy lekturze tego posta;)

Być to będę nawet dziś wieczorem, niestety, przejazdem. Ale jakby co,
następnym razem masz jak w banku. Nawet całą. ;-D

JoP

kosmetyki w podrozy
Pielęgnacja Tatuażu
Jakie kosmetyki do USA??