dobra wiadomość dla wielbicielek Palmolive Aromatherapy ;)

1. Data: 2005-06-15 17:48:28

Temat: dobra wiadomość dla wielbicielek Palmolive Aromatherapy ;)
Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Rossmanie mają wielkie butle żelu pod prysznic, 750 ml, w cenie 15 zł z
groszami. To tak jakby któraś z Was też chciała sobie zrobić większy zapas
;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-06-15 18:07:07

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <a...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> groszami. To tak jakby któraś z Was też chciała sobie zrobić większy zapas

A ja trochę może z innej beczki - ostatnio kupiłam w Rossmannie żel pod
prysznic "Palm Fresh". Opakowanie 300ml kosztowało całe 2,10 zł.
Wychodzi zatem dokładnie 7zł/litr.
Za tę cenę bałabym się kupić płyn do mycia podłóg, tymczasem ów żel ładnie
pachnie ("fresh" ale nie zajeżdża syntetyczną morską bryzą) i jest naprawdę
delikatny (ale nie jestem alergiczką, więc nie wiem, czy nie uczula). Jest
napisane, że nawilża, ale przy wrocławskiej wodzie to akurat trudno
sprawdzić, bo jest okropna i niweluje skutecznie działanie wszystkich, nawet
ultranawilżających specyfików myjących.
Za 2 zł warto spróbować - zapachów i "funkcji" (energetyzujący, relaksujący,
nawilżający etc.) było kilka do wyboru.
O.

1. Data: 2005-06-15 19:33:50

Od: Kasia Łomańczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> groszami. To tak jakby któraś z Was też chciała sobie zrobić większy zapas
To i tak trochę drogo, ostatnio kupiłam 500 ml za jakieś 8.50 w Carrefourze.
K.

1. Data: 2005-06-15 21:25:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Olga napisał(a):

> napisane, że nawilża, ale przy wrocławskiej wodzie to akurat trudno
> sprawdzić, bo jest okropna i niweluje skutecznie działanie wszystkich, nawet
> ultranawilżających specyfików myjących.

Ja używam oliwki pod prysznic Nivea i pomaga, skóra się tak nie wysusza.
Fakt, że ta oliwka jest dość droga, bo 250ml kosztuje około 12zł, ale
dzięki temu specyfikowi w ogóle _mogę_ brać prysznic ;-).

Ewa

:)
kosmetyki w podrozy
Pielęgnacja Tatuażu