:-(

1. Data: 2005-09-09 17:34:31

Temat: :-(
Od: "kasiek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto mi powie czy dobrze zrobiłam ze swojim życiem czy nie? Nie pytajcie o
co chodzi. Tylko powiedzcie czy dobrze wybrałam droge przyszłość i jego?

2. Data: 2005-09-09 17:54:45

Temat: Re: :-)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kto mi powie czy dobrze zrobiłam ze swojim życiem czy nie? Nie pytajcie o
> co chodzi. Tylko powiedzcie czy dobrze wybrałam droge przyszłość i jego?

Jeśli uznasz że wybrałaś dobrze -to naprawdę tak wybrałaś.
A ponieważ -jak wszyscy- wybrałaś najlepiej jak potrafiłaś...to resztę
dopowiedz sobie sama... ;)

3. Data: 2005-09-09 18:03:48

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kto mi powie czy dobrze zrobiłam ze swojim życiem czy nie?
> Nie pytajcie o
> co chodzi.

Źle zrobiłaś. Nie pytaj dlaczego.

Amnezzo

4. Data: 2005-09-09 18:51:55

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiek <k...@o...pl> napisał(a):

> Kto mi powie czy dobrze zrobiłam ze swojim życiem czy nie? Nie pytajcie o
> co chodzi. Tylko powiedzcie czy dobrze wybrałam droge przyszłość i jego?

no pogielo cie czy jak? mamy ci powiedziec czy dobrze zrobilas czy zle bez
szczegolow.

a niech ci bedzie, zle wybralas!! zejdz z obranej drogi i jego kopnij w dupe.

5. Data: 2005-09-09 20:29:16

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiek; <dfsh35$k21$1@news.onet.pl> :

> Kto mi powie czy dobrze zrobiłam ze swojim życiem czy nie? Nie pytajcie o
> co chodzi. Tylko powiedzcie czy dobrze wybrałam droge przyszłość i jego?

Przypomina mi to "zabawy", które urządzałem w poprzedniej pracy - w
trakcie dyskusji z kimś zasięgałem rady u najbliżej znajdującej się
koleżanki - pytałem "zgadza się"? Początkowo koleżanki starały się dojść
sensu pytania, po pewnym czasie odpowiadały zgodnie z moimi
oczekiwaniami - "zgadza się", i mogłem powrócić do przerwanej dyskusji z
odpowiedzią "no widzisz, miałem rację" :)))) Najlepsze było wtedy, kiedy
mojemu rozmówcy/czyni wygadywałem totalne głupoty i widziałem wyraz
oszołomienia na jego/jej twarzy wynikający z potwierdzenia osoby
postronnej i poważnie wyglądającej.;)

Wracając do treści. Niech będzie moja strata - dobrze.

Flyer

6. Data: 2005-09-09 20:33:36

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Wracając do treści. Niech będzie moja strata - dobrze.

ale tu akurat sie mylisz, jak pyta to ma watpliwosci, a watpliwosci to
onzacza zazwyczaj zly wybor.

7. Data: 2005-09-09 21:20:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> ale tu akurat sie mylisz, jak pyta to ma watpliwosci, a watpliwosci to
> onzacza zazwyczaj zly wybor.

Wątpliwości to normalka, gorzej w tym zwątpieniu trwać...

8. Data: 2005-09-09 21:48:09

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera; <dfsrj0$pn7$1@inews.gazeta.pl> :

> ale tu akurat sie mylisz,

A gdzie indziej nie?;)

> jak pyta to ma watpliwosci,

Bo na tym polega wybór - co to za wybór, który nie jest naznaczony
wątpliwościami? ;)

> a watpliwosci to
> onzacza zazwyczaj zly wybor.

;) To tak jak ja - mogłem iść do tej roboty, którą obecnie wykonuję, lub
czekac dwa lata na zmiłowanie świata - faktycznie, pewnie dokonałem
złego wyboru. ;) A rano mogę dokonywać wyboru - poleżeć i pospać, czy
iść do pracy - zapewne wątpliwości sugerują, że idąc do pracy dokonuję
złego wyboru. ;)

Po pierwsze - w wielu sytuacjach nie ma wyboru [przynajmniej w krótkim
okresie czasu] - co oznacza zanegowanie drogi życiowej? - często
ucieczkę od obowiązków i trudności dnia codziennego. Pójdź np. do
pielęgniarki i powiedz jej, że dokonała złego wyboru drogi życiowej,
pójdź do zdenerwowanej panny młodej przed ślubem i powiedz jej, że
dokonała złego wyboru. Mz. pytanie w tym kontekście może [też, ale nie
musi] świadczyć o niepokoju i próbie ucieczki od niego - teoretycznie
uciec można "od ręki" po poradzie pt. "bo to zły wybór był", zwłaszcza
jeżeli na efekty wyboru trzeba czekać jakiś czas - tyle tylko, że po
pewnym czasie niepokój dogoni zainteresowaną - jest tylko jedna droga na
znalezienie Pewności - szybka i w sumie prosta, ale ostateczna.;)

Po drugie - może tu chodzić o problem z racjonalizowaniem na zbyt
wybiórczym zestawie danych - wątpliwości są efektem np. obejrzenia
kolejnego odcinka serialu X, gdzie Karol [czyli mężczyzna] "porzuca"
Dorotę - ponieważ "porzucenie" nie ma przeciwstawnego stanu czynnego [ma
bierny], więc można bardzo prosto stworzyć regułę pt. mężczyźni
porzucają kobiety --> stąd autorka będzie miała zawsze wątpliwości co do
wyboru jakiegokolwiek mężczyzny. ;)

Po trzecie - o prawdziwości wyboru można się często przekonać dopiero po
jego dokonaniu - to smutne, że takie sprawdzanie "kosztuje" lata życia,
szczęścia i młodości, ale tak już jest - w części przypadków nie da się
przewidzieć wyniku a'priori- zatrzymanie się na tym etapie spowoduje, że
autorka nie straci lat życia, szczęścia i młodości na sprawdzenie wyniku
swojego wyboru, ale straci je na czekanie na sytuację, kiedy wybór nie
będzie obarczony żadnym ryzykiem - czyli wzorcowa stara panna, która
mając lat 60 stwierdzi - "trzeba było ..." .

Flyer

9. Data: 2005-09-10 10:38:25

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"kasiek" <k...@o...pl> wrote in message
> Kto mi powie czy dobrze zrobiłam ze swojim życiem czy nie? Nie pytajcie o
> co chodzi. Tylko powiedzcie czy dobrze wybrałam droge przyszłość i jego?

Mamy Cie w pizdzie
Wypierdalaj.
--

Bluzgacz
GG:5015

10. Data: 2005-09-10 21:12:30

Od: "Ewa" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> http://www.zbluzgaj.nuke4u.com - forum najlepszej grupy alt.pl.zbluzgaj
>
> Masz tak zawsze? Czy odreagowujesz na grupie?
Nie wypowiadaj się za innych. Ja uważam, że Kasiek zrobiła dobrze, dobrze i
jeszcze radz dobrze. I sam(a) wypierdalaj!
> Ewka.

:D:D:D
moja koleznaka
moja przyjaciolka