choroba wiencowa i czerwone wino

51. Data: 2001-09-05 14:23:09

Temat: Re:
Od: Ania Stelmach <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

Jacku, pytanie jest na temat, czy masz co robic w domu, a nie na temat
alkoholizmu.

> to udowodnij to

Nie musze nic udowadniac, nie musze nic cytowac. Nie jestem za
alkoholizmem, i nie interesuje mnie, czy w to wierzysz, czy nie.

Pytam grzecznie po raz trzeci: dlaczego ustawiasz Follow-Up na pl.test?

slimaczek+

52. Data: 2001-09-05 14:31:19

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Stelmach napisał:

> [...]
> alkoholizmem, i nie interesuje mnie, czy w to wierzysz, czy nie.
>
> Pytam grzecznie po raz trzeci: dlaczego ustawiasz Follow-Up na pl.test?

Sama widzisz ze ostatni post nie mial pl.test
Ale czemu sie dziwisz, ze tak reaguje, nie lubie dyskutowac z pijacymi.
Na ulicy moge przejsc na druga strone ulicy a na usenecie moge tylko dac
pl.test
aby nie czytac odpowiedzi osoby reklamujacej alkohol, gdy ja preferuje
mleko.

Ale jezeli wykazesz, ze wiekszosc piszacych na medycyne to zwolennicy
alkoholu
to przedstaw liste pijacych, abym unikal z nimi dyskusji i nie musial dawac
follow-up

Moze w ogole podzielic grupe medycyna na 2.
Jedna pl.sci.medycyna.zwolennicy-alkoholu
Druga: pl.sci.medycyna.abstynenci

Z checia zrezygnuje wtedy z tej pierwszej.

53. Data: 2001-09-05 14:45:03

Temat: Re: do Jacka
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jacku, jeśli przynajmniej większa część grupy podpisze
> prośbę byś już więcej nie udzielał się tutaj, to zrobisz to?
> Asia

Podziwiam Twoje dobre wychowanie i delikatnosc, Asiu.
Trzeba jednak powiedziec sobie prosto - Jacek to totalny, agresywny ignorant.
Jednoczesnie jego dotychczasowe dzialanie w Usenecie kwalifikuje do okreslenia
go mianem kompletnego kretyna (nie obrazajac chorych z wrodzona niedoczynnoscia
tarczycy i niedorozwojem intelektualnym).

Na takich jak on kretynow jest jedna rada - przemilczenie albo lanie. Lanie na
razie nie wchodzi w rachube, zostaje przemilczenie.

Dziwie sie tez dradamowi, ze pozwala sobie na dyskusje, ktora expierd
sprowadzil kompletnie do parteru - "nie rzucac perel przed wieprze".

Dajmy mu poszalec z soba samym - moze otrzezwieje (za jakies 20 lat).

Tomek

54. Data: 2001-09-05 15:15:41

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Stelmach" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ale to pytanie nie jest na temat alkoholizmu.
> To jest pytanie, czy jesli wiekszosc poprosi cie o nieudzielanie sie, to
> czy to zrobisz.
>
> Ja podpisze taka prosbe.

Ja tez i moje filtry, kilfile i reguly wiadomosci.
T.

55. Data: 2001-09-05 15:55:24

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl napisał:

> Podziwiam Twoje dobre wychowanie i delikatnosc, Asiu.
> Trzeba jednak powiedziec sobie prosto - Jacek to totalny, agresywny ignorant.

Przeciez sam jestes agresywny.
Nigdy nie wsparles powstrzymywania sie ciezarnych od spozywania alkoholu.
Jezeli nie jestes za spozywaniem alkoholu przez ciezarne, to gdzie sa tego dowody
w postaci postow do usenetu, gdy dyskusja byla prowadzona.
plonk

56. Data: 2001-09-05 16:20:26

Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

PS

[....] nawet Ty [....]

tzn osoba z tak rozległymi pokładami cierpliwości
(miałem namyśli)

GG

57. Data: 2001-09-06 04:15:54

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Na takich jak on kretynow jest jedna rada - przemilczenie albo lanie. Lanie na
>razie nie wchodzi w rachube, zostaje przemilczenie.
Czyli mówiąc w skrócie killfile.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

58. Data: 2001-09-06 08:14:53

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał:

> [...]

Czemu ktos na liscie medycyna osmiela sie obrazac Naczelna Izbe Lekarska i materialy
ktore prezentuje na swoich stronach w Gazecie Lekarskiej ?

Przeciez jezeli przekazuje opinie nt. szkodliwosci alkoholu to nie sa to moje opinie,
ale wlasnie autorytetow.
Czy nikt nie korzysta z servera http://www.nil.org.pl/ ?
Nikt nie czyta wersji elektronicznej Gazety Lekarskiej ?

> Czyli mówišc w skrócie killfile.

Mozesz dac GL do kf, tylko po co

[ot] ksiazki do sciagniecia
medycyna dla laikow
oszolomstwo
Co napisal nospam o pozytywnym wplywie alkoholu na plod i ciaze
Gronkowiec