0,5 kg malin - co z nimi zrobić?

1. Data: 2005-09-11 18:43:13

Temat: 0,5 kg malin - co z nimi zrobić?
Od: "wojus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2005-09-11 19:05:59

Temat: Re: 0,5 kg malin - co z nimi zrobić?
Od: Falka <n...@m...x> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Sep 2005 19:43:13 +0100, wojus <w...@g...pl> wrote:

3. Data: 2005-09-11 20:56:38

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej
>
> dostałam wiadereczko świeżych malin
> jak je wykorzystać?
>
> pzodr.
> PO

> www.wosk.pl
> www.alano.pl
> http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus
>Proponuje zamrozic czesc. Ja w ten sposob robie zapasy na zime i potem jak
>znalazl : do galaretki, koktajlu. Super
Anna

4. Data: 2005-09-11 21:04:12

Od: Specjial <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Sep 2005 20:43:13 +0200, wojus wrote:

> dostałam wiadereczko świeżych malin jak je wykorzystać?

Ja bym zjadł, albo zrobił kompot.

Pozdrawiam
Tomek

5. Data: 2005-09-12 10:32:46

Temat: Re: 0,5 kg malin - co z nimi zrobić? - miesko lub moj ulubiony deser koncowki lata;-)
Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojus napisał(a):
> hej
>
> dostałam wiadereczko świeżych malin
> jak je wykorzystać?

Czesc
zjesc a z czesci zrobic sosik slodko kwasny do schabiku lub jakiejs
dziczyzny...

Deser z bita smietana lub moim ulubionym sposobem wpakowac w pucharki,
dorzucic pare rodzynek, winogronko i czastke mandarynki (slodkiej),
plasterek kiwi i zagalaretkowac ulubiona galaretka... Do lodowki. Na
wierzch kleks bitej smietany, mozesz sezam prazony z cukrem, orzeszki,
strugana czekolade i jesc. Mozna mniej udziwnien i zalac w salaterce
galaretka malinowa, wczesniej wylac jedna galaretke na dno i schlodzic
az stwardnieje... potem wylozyc czesc malin, zalac nastepna porcja i tak
do skutku... mozna kazda warstwe robic oddzielnie, schladzajac tylko
galaretki wczesniej do konsystencji oleju lub gestej smietany. Rozne
owoce, rozne kolory a potem po odroceniu (mam taka salaterke z
wytloczonymi wewnatrz listkami i owocami) wywalic na ladny talerek.
Kroic jak tort i podawac ;-D

Maciek

Lew

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

6. Data: 2005-09-12 13:03:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wojus napisał(a):
> hej
>
> dostałam wiadereczko świeżych malin
> jak je wykorzystać?

Najlepiej zjeść od razu po umyciu, bez cukru, bez śmietany, bez niczego
:-). I koniecznie dać dziecku, bo mają dużo witamin :-).
Maliny po obróbce stają się kwaśne i trzeba dodawać do nich dużo cukru,
no i pestki są wtedy bardziej wyczuwalne. Dlatego jeszcze raz radzę na
surowo. Pół kg malin to nie jest aż tak dużo, żeby się nad nimi
zastanawiać (ja zawsze kupuję 0,5 kg w małej rynience, więc nie wiem,
skąd u Ciebie to wiadereczko ;-)).

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2005-09-12 13:51:26

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wojus napisał(a):
> hej
>
> dostałam wiadereczko świeżych malin
> jak je wykorzystać?

Jak suche i czyste to posyp partnerke i wcinaj ze smakiem. Wcześniej
wstaw je do zamrażalnika na 15-20 minut.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-09-15 15:11:36

Od: "dana" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2005-09-15 15:23:24

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaM" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

0,5 kg malin zamrozić???? Ja mogłabym zrozumieć gdyby to było 5 kg, 10
kg, 15 kg ale pół kilogramaaa????
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

zostałem słomianym wdowcem
wedzenie miesa
nalewka malinowa - cos mi sie pomerdalo:(
kabanosy
Tanie jedzenie, gdzie przepisy? Ciekawe strony?