nalewka malinowa - cos mi sie pomerdalo:(

1. Data: 2005-09-10 21:46:52

Temat: nalewka malinowa - cos mi sie pomerdalo:(
Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wieczorno-nocnie.
Postanowilam zrobic nalewke malinowa, najpierw zaczelam robic a potem
pomyslalam i googlalam:(

i wszedzie sie zalewa spirytusem, a ja zalalam wodka, jak to teraz naprawic?

zrobilam tak:
kilo malin zalalam 1,5 litrem wodki. Co dalej mam robic??? spirytus dolac???
ratunkuuu. Kiedy cukier???
ach
MadziaK Pomerdany

2. Data: 2005-09-10 22:21:34

Temat: Re: nalewka malinowa - cos mi sie pomerdalo:(
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):
> [...]
>
> zrobilam tak:
> kilo malin zalalam 1,5 litrem wodki. Co dalej mam robic??? spirytus dolac???

Na nalewki jest tysiące sposobów, fakt że maliny lepiej zalać po
pierwotnym odciąganiu cukrem [kg. cukru na 3 kg owoców], i nie
spirytusem a pół-litrem spirytusu i pół-litrem wódki na 3 kg. owoców.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-09-11 08:50:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Sep 2005 23:46:52 +0200, "MadziaK"
<m...@g...pl> wrote:

> [...]
>
>zrobilam tak:
>kilo malin zalalam 1,5 litrem wodki. Co dalej mam robic??? spirytus dolac???

Eeee, nie przejmuj sie - teraz niech te maliny w wodce stoja
sobie spokojnie, a Ty dokup malin, tak z kilo jeszcze, zasyp
cukrem i jak bedzie syrop to dodaj do tamtego (owoce i syrop),
ale tak do smaku, nie wszystko, reszte zostaw, zlej sok, zesmaz
maliny i bedzie duzo dobrego :)))

Pierz, co uwaza, ze kilo malin na poltora litra to da malinowke
srednio intensywna tylko
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2005-09-11 15:06:53

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
naprawic?

> zrobilam tak:
> kilo malin zalalam 1,5 litrem wodki. Co dalej mam robic??? spirytus

A ja bym zrobiła tak: dodałabym tam pół litra spirytusu i jakieś półtora
kilograma malin. I niech sobie postoi 2-3 tygodnie. Od czasu do czasu (raz
dziennie?) wstrząsać. Po czy zlać płyn a owoce zasypać cukrem. Kilo? Może,
zależy jak słodką chcesz zrobić nalewkę. Z cukrem trzymać też z tydzień i
potrząsać. Po czym wszystko razem zlać, owoce można zjeść - ale uwaga
działają zdradliwie.
Pozdrawiam - Agnieszka

kabanosy
Tanie jedzenie, gdzie przepisy? Ciekawe strony?
kwaszone śliwki Bajarki
Kto zna włoski? - babeczki amoniaczkowe
placki ziemniaczane przywieraja!!!