Re: 1 pączek = 2 godziny biegania

1. Data: 2004-02-19 14:52:00

Temat: Re: 1 pączek = 2 godziny biegania
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

cos ci sie pomylilo z tymi dwiema godzinami biegania
paczek ma ok. 240 kcal - kilkudziesieciominutowy spacer (a nie bieg) i
po sprawie :)

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-02-19 14:55:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Feb 2004 15:52:00 +0100, wiku
<s...@r...pl> wrote:

> [...]
>
>cos ci sie pomylilo z tymi dwiema godzinami biegania
>paczek ma ok. 240 kcal - kilkudziesieciominutowy spacer (a nie bieg) i

moze chodzi o zrobienie zapasu za niezadeklarowane paczki ;)

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-19 14:58:23

Temat: Re: 1 pšczek = 2 godziny biegania
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> moze chodzi o zrobienie zapasu za niezadeklarowane paczki ;)

na duuuuzo paczkow (zakladajac, ze w ciagu godz. biegania spalasz od 600
do 1200 kcal)

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

Re: 1 pączek = 2 godziny biegania
Nikt dziś nie chce pisać, więc ja zacznę.
Re: 1 pączek = 2 godziny biegania
Re: poledwiczka wieprzowa
Odp: 1 pączek = 2 godziny biegania