100 miliardów od Facebooka?

11. Data: 2017-07-03 18:37:18

Temat: Re: 100 miliardów od Facebooka?
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Nie ma prawa być państwem w państwie

A co to znaczy dla Ciebie że facebook jest państwem w panstwie?

Kojarzy Ci się może Kościół Katolicki i mające swoje prawo i swoje
sądownictwo wewnątrz państwa polskiego? Tak, wartałoby tych sługusów
Watykanu wykopać z Polski aby nie robili państwa w panstwie!!

12. Data: 2017-07-03 19:00:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-03 o 18:37, Pszemol pisze:

> Dokładnie tak samo jak serwisy typu onet.pl czy gazeta.pl czy inne tam
> kafejka czy kafeteria.pl?
>
> Z tego co wiem, serwisy te walczą z ustawodawcami aby właśnie NIE
> ODPOWIADAĆ za treści publikowane przez użytkowników i aby NIE BYĆ prawnie
> zobowiązani do cenzury.

Ale jako dupochron przed niemożnością fizyczną usuwania treści, bo
ustawodawcom brakuje wyobraźni.

Co nie znaczy, że portale same z siebie niektórych treści nie usuwają.

> W Niemczech parę dni temu przeszła bardzo niekorzystna dla takich serwisów
> ustawa nakazująca im bardzo szybką reakcję i usuwanie treści prawnie
> zakazanych w czasie krótszym niż 24 godź.

Od zgłoszenia takiej treści. O ile dobrze pamiętam.

> Z tego co słyszałem wiele
> serwisów będzie te decyzje protestować w sądzie.

Bo politykom wydaje się, że ustawowo można uregulować wszystko. Równie
dobrze mogliby nakazać ustawą zlikwidowanie głodu na świecie, albo
zakazać nieprzyzwoitych myśli.

Już i tak duże portale używają "sztucznej inteligencji" do wyszukiwania
np. zdjęć pedofilskich czy przeszukiwania tekstów. Ale nie bez powodu
"sztuczną inteligencję" nazywamy sztuczną. Nie wyłapią wszystkiego.

Artykuł z 2016 roku
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-przych
od-i-zysk-w-gore-1-65-mld-uzytkownikow

"Miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka na koniec marca br.
wynosiła 1,65 miliarda"

Pozdrawiam
Piotr

Hidden Brain - "Schadenfacebook"