Strona główna Grupy pl.soc.rodzina 17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Co robic? Re: 17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Corobic?

Re: 17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Corobic?

Data: 2004-01-07 07:13:58
Temat: Re: 17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Corobic?
Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl>

> Jak ja bym chciała za 15 lat napisać mniej więcej to samo :)
> Basiu mogę ci mojego oprnika podrzucić na wychowanie?? :)
> --
> Elżbieta, Kacper 5

Eeech, wiesz co sama nie wiem jak to wyszło.
Widzę też że z 12 -letnim aktualnie Maćkiem problemy będą na pewno większe,
bo jemu bardziej imponują nie zawsze najmądrzejsi koledzy. Potrafi np. nic
nikomu nie mówiąc nie wrócić na czas ze szkoły, bo idzie do kolegi grać 2
godziny na komputerze i nie rozumie że się wszyscy zamartwiają.
Po za tym - chyba nie zawsze jest szczery.

Natomiast Michał jest taki "sam sobie sterem, żeglarzem .." itd i sam sobie
znajduje autorytety.
On np. nie bierze udziału w imprezach klasowych bo jest "ponad to", nie wiem
czy to dobrze tłumaczę.
Ale z drugiej strony on sam ma autorytet wśród kolegów (wybierają go na
różne funkcje w klubie do którego należy, czy w klasie). Po za tym - jest
bardzo zamknięty w sobie i trudno zawiera przyjaźnie - zupełne moje
przeciwieństwo.
Trochę się obawiam że życie nie będzie dla niego łatwe.

Pozdrowienia.

Basia