18 lat - koniec wywiadowek???

21. Data: 2006-11-16 09:18:47

Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Pewnie się da. Ja akurat o 17 wracam z pracy. Ale znam wiele
> przypdaków, kiedy jest conajmniej trudno. I często są to po prostu
> umiarkowanie przedsiębiorcze osoby, wiążące z pewnym wysiłkiem koniec
> z końcem na poziomie średniej krajowej lub nieco poniżej.

I te osoby _pracują_ od 7 do 19, czy tyle czasu marnotrawią na dojazdy ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

22. Data: 2006-11-16 09:58:03

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<P...@o...pl> napisał(a):

> I te osoby _pracują_ od 7 do 19, czy tyle czasu marnotrawią na dojazdy ?

Jedno i drugie.
Osobiscie marnotrafię dziennie 2,5 godziny.
I nie masz pojęcia jakie to jest wpieniające.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

23. Data: 2006-11-16 10:04:32

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

<P...@o...pl> napisał

> I te osoby _pracują_ od 7 do 19, czy tyle czasu marnotrawią na dojazdy ?

Marnotrawią powiadasz ...
No cóż, nie każdy posiada zdolność teleportacji ;-)

N.

24. Data: 2006-11-16 10:04:57

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Osobiscie marnotrafię dziennie 2,5 godziny.
> I nie masz pojęcia jakie to jest wpieniające.

Boś fanaberyjna. Mieszkałabyś jak biały człowiek w bloku, to byś nie
marnotrawiła :P

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

25. Data: 2006-11-16 10:24:03

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl wrote:

> Nie da się krócej pracować ?

Pewno, ze sie da. Najlepiej zostac nauczycielka.
I wtedy mozna sie madrzyc w GW na temat "gonitwy za pieniadzem".

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

26. Data: 2006-11-16 10:28:26

Od: "Old Rena " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bumba Bumbinska <a...@N...gazeta.pl> napisała:
> Moj syn ma teraz 16 lat. Bedac w trzeciej kl. liceum, w lutym skonczy
> 18tke,
> a wiec powinien hehe byc w klasie maturalnej. Niedawno czytalam wywiad z
> dyrektorka jakiegos liceum, w ktorym owa pani zalila sie, ze rodzice
> 18latkow, ktorzy w trakcie roku szk. oficjalnie stali sie doroslymi nie
> maja
> prawa byc informowani o wynikach nauczania dzieciaka, nie moga uczestniczyc
> w wywiadowkach. W wywiadowkach natomiast moze uczestniczyc pelnoletni
> uczen :))))))))))

Bidulka, no. Sama sobie takie ograniczenia narzuca?
Wydaje mi się, że nie ma specjalnych regulacji prawnych dotyczących
pełnoletnich uczniów. Ofkoz, mylić się mogę.
Zerknij do poniższego linku. Autor strony zamieszcza korespondencję z MENiS i
RPO na ten temat. :)
http://widnet.pl/~kglaz/pu2/?q=node/19
Pobieżna lektura pozwala wyciągnąć wniosek, że pełnoletni uczeń ma prawo
sobie zażyczyć nieinformowania opiekunów o jego postępach w nauce. Jeśli tego
nie zrobi, niech nie podskakuje :).

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

27. Data: 2006-11-16 10:46:45

Od: oshin <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Nov 2006 11:24:03 +0100, Dunia napisał(a):
> Najlepiej zostac nauczycielka.
> I wtedy mozna sie madrzyc w GW na temat "gonitwy za pieniadzem".

Zasłyszane od studentki nauczania wczesnoszkolnego: Bo to jest taka praca
dla kobiety, idziesz na pięć godzin do pracy, a potem już masz to gdzieś i
możesz sprzątać i obiad ugotować. ;>

--
oshin
dorota bugla

28. Data: 2006-11-16 11:11:10

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> <P...@o...pl> napisał

> Marnotrawią powiadasz ...

MZ jeśli ktoś, wybierając siedlisko ( obojętnie czy w bloku, czy w domu
) nie zastanawia się nawet ile czasu dziennie będzie dojeżdżał w te i
nazad do pracy, to sam sobie winien.

> No cóż, nie każdy posiada zdolność teleportacji ;-)

Ale z grubsza wiadomo gdzie się pracuje.

29. Data: 2006-11-16 11:14:54

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Jedno i drugie.
> Osobiscie marnotrafię dziennie 2,5 godziny.
> I nie masz pojęcia jakie to jest wpieniające.

Chyba nie mam pojęcia. Mnie wespół z TeŻetką schodzi wszystkiego może ze
25 minut, tam i z powrotem, razem z odstawieniem i odebraniem juniorstwa
ze szkoły i przedszkola. Ale ja ogródka nie mam :>

30. Data: 2006-11-16 11:22:24

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl wrote:

> MZ jeśli ktoś, wybierając siedlisko ( obojętnie czy w bloku, czy w domu
> ) nie zastanawia się nawet ile czasu dziennie będzie dojeżdżał w te i
> nazad do pracy, to sam sobie winien.

Mysle, ze wiekszosc osob sie zastanawia.
Dla niektorych jednak rezerwat przyrody 10 m od domu ma wieksze
znaczenie niz czas dojazdu do pracy. Niepojete, prawda ?

> Ale z grubsza wiadomo gdzie się pracuje.

To sie akurat u przecietnej osoby moze zmienic z miesiaca na miesiac...

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Ciekawy link z GW
Fantasy dla 8 latka?
Ktoś widział fim z Boratem?
a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?