Re: 18 lat - koniec wywiadowek???

From: "Old Rena " <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Date: Thu, 16 Nov 2006 10:28:26 +0000 (UTC)

Bumba Bumbinska <a...@N...gazeta.pl> napisała:
> Moj syn ma teraz 16 lat. Bedac w trzeciej kl. liceum, w lutym skonczy
> 18tke,
> a wiec powinien hehe byc w klasie maturalnej. Niedawno czytalam wywiad z
> dyrektorka jakiegos liceum, w ktorym owa pani zalila sie, ze rodzice
> 18latkow, ktorzy w trakcie roku szk. oficjalnie stali sie doroslymi nie
> maja
> prawa byc informowani o wynikach nauczania dzieciaka, nie moga uczestniczyc
> w wywiadowkach. W wywiadowkach natomiast moze uczestniczyc pelnoletni
> uczen :))))))))))

Bidulka, no. Sama sobie takie ograniczenia narzuca?
Wydaje mi się, że nie ma specjalnych regulacji prawnych dotyczących
pełnoletnich uczniów. Ofkoz, mylić się mogę.
Zerknij do poniższego linku. Autor strony zamieszcza korespondencję z MENiS i
RPO na ten temat. :)
http://widnet.pl/~kglaz/pu2/?q=node/19
Pobieżna lektura pozwala wyciągnąć wniosek, że pełnoletni uczeń ma prawo
sobie zażyczyć nieinformowania opiekunów o jego postępach w nauce. Jeśli tego
nie zrobi, niech nie podskakuje :).

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]