Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.

Data: 2022-03-12 01:15:59
Temat: Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

W dniu 11.03.2022 o 18:53, XL pisze:

> Dlatego niewymownie mnie mierzi to, że
> NIENAWISTNI ludzie, którzy przypisują NIENAWIŚĆ tylko Polsce, równocześnie
> siedzą tu uparcie, jakby ich coś tu siłą za nogi trzymało.

Mnie niewymownie mierzi to, że im większy oszołom, tym bardziej
wrzeszczy, że jest Polską i że ma monopol na bycie Polską.

Jest różnica pomiędzy przypisywaniem nienawiści Polsce, a przypisywaniem
nienawiści faszyście, który w Polsce mieszka.

To, że ktoś tępi polskiego faszystę, homofoba i rasistę, nie oznacza, że
nienawidzi Polski. A wręcz przeciwnie.

Ty nienawidzisz Polaków i równocześnie siedzisz w tej Polsce uparcie,
jakby cię coś tu siłą za nogi trzymało.

Idź w chuj ruski trollu. I nie wracaj.
Piotr